Dacă lucrați într-un IMM, este foarte probabil să mai auziți de acest instrument. Este vorba de un serviciu care permite conectarea mai ușoară și securizată a utilizatorilor la imprimante, indiferent de instrumentul sau softul folosit, fără a fi nevoie să se instaleze alte programe nici pentru imprimantă, nici pentru dispozitivul utilizatorului. Cei mai fericiți beneficiari ai acestei tehnologii vor fi managerii de IT din companii, dar nu numai. Și forța de vânzări, și partenerii și furnizorii vor putea accesa imprimantele prin acest serviciu, simplificând enorm comenzile de imprimare din organizații.
ConnectKey a fost lansat ca răspuns la noile stiluri de lucru din companii, care presupun de multe ori interconectarea între diverse aparate cu mai multe sisteme de operare și aplicații de la furnizori diferiți. Stilul acesta de lucru, denumit și BYOD (Bring Your Own Device), a dat și încă dă extraordinar de multe bătăi de cap oamenilor de la IT, care trebuie să rezolve nenumărate probleme de compatibilitate și conectivitate care au, de cele mai multe ori, efecte negative asupra eficienței organizației. ConnectKey vrea să rezolve această problemă în ceea ce privește partea ce ține de imprimare, așa că este instalat pe cele mai noi modele de multifuncționale de la Xerox.
Unul dintre cele mai importante avantaje aduse de acest serviciu este accesul îmbunătățit la cloud. Printr-o singură atingere – fără nici un alt echipament intermediar -, ConnectKey Share to Cloud transferă documentele în arhive/medii online de stocare, precum SharePoint Online, Google Drive, DropBox, Evernote, PaperPort Anywhere și Salesforce.com. De asemenea, permite conversia automată în formate PDF cu opțiune de căutare text, Word sau Excel, facilitând gestionarea documentelor în viitor.
Connect to SharePoint este o altă opțiune utilă pentru cei care folosesc SharePoint. Angajații din birouri pot să parcurgă, să convertească, să arhiveze documente în SharePoint și fișiere de rețea sau să stocheze date direct în SharePoint My Site sau într-un fișier de acasă. Urmărind în special ușurința instalării și a întreținerii, această aplicație este destinată IMM-urilor.
Cei de la IT vă vor putea ajuta mai rapid și mai ușor. Imprimantele cu ConnectKey pot fi gestionate, ca parte centrală a rețelei, în mare măsură ca și serverele, pentru instalare directă și service. Soluționarea problemelor și trainingul pot fi realizate de la distanță de către administratorii IT sau poate fi accesat un meniu self-help, cu asistență online și materiale video care pot fi actualizate direct pe panoul frontal.
Imprimarea se poate face de oriunde. Angajații pot tipări de pe orice dispozitiv mobil care transmite e-mailuri, fără un software special, cu ajutorul Xerox Mobile Print, sau folosind aplicații cu caracteristici suplimentare dezvoltate pentru iOS, Android, Windows și BlackBerry. Utilizatorii pot alege implementarea imprimării mobile fie ca o soluție cloud, fie ca una on-site.
Seriile Xerox WorkCentre 5800 și WorkCentre 7800 sunt disponibile imediat; WorkCentre 7220/7225, Xerox ColorQube 9300 Series și Xerox ColorQube 8900 Series cu ConnectKey Controller vor fi disponibile în trimestrul al doilea al anului.
ConnectKey pentru SharePoint și ConnectKey Share to Cloud sunt disponibile imediat; Xerox Apps Studio va fi disponibilă la începutul trimestrului al treilea al acestui an.