Default

Xerox a prezentat prototipul noii sale aplicaţii de asistenţă virtuală

• Bookmarks: 262


„Ajutaţi-mă să meargă treaba fără probleme…” Astfel de cuvinte ajung adeseori la urechile celor de la Xerox Corporation din partea clienţilor săi, care trebuie să se adapteze continuu la un ritm tot mai accelerat de lucru. Simplificarea activităţii este esenţială, deoarece clienţii au nevoie să aloce tot mai mult timp şi resurse activităţii comerciale. Aceasa este ideea care stă la baza inovaţiilor dezvoltate în prezent de Xerox, şi acelaşi este şi scopul prototipului aplicaţiei de asistenţă a clienţilor recent prezentată de companie. Aplicaţia foloseşte tehnici online de imagistică virtuală 3D, prin care se va da acces la suport direct pentru utilajele sale de imprimare sau pentru cele multifuncţionale.

Oamenii de ştiinţă de la Xerox afirmă că acest prototip arată căi de soluţionare a situaţiilor care le dădeau bătăi de cap clienţilor, va reduce timpul consumat de solicitarea de informaţii pentru problemele apărute, clienţii având astfel mai mult timp pentru a se concentra pe activitatea lor efectivă.

„Cercetările noastre amănunţite au condus la o înţelegere aprofundată a lucrurilor care fluidizează activitatea cât şi a celor care pun piedici, aducând cu sine numeroase frustrări,” declara Sophie Vandebroek, preşedintele Xerox Innovation Group. „Experienţa ne-a dus la o nouă abordare care va ajuta mai eficient angajaţii clienţilor, prin reducerea la minim a întreruperilor pentru a solicita informaţii, ajutându-i astfel să se concentreze pe ceea ce contează cu adevărat: să-şi facă treaba,” a mai adăugat Vandebroek.

Cum funcţionează asistenţa virtuală

Apăsând butonul „Help” pe afişajul unui utilaj multifuncţional legat la reţea, clientul poate apela direct biroul de asistenţă tehnică. În timp ce se stabileşte conexiunea telefonică, sistemul încarcă un model tridimensional al maşinii, primind şi afişând în acelaşi timp date despre funcţionarea acesteia. Sistemul încarcă simultan acelaşi model 3D şi pe ecranul clientului, ceea ce duce la o discuţie la obiect, în timp real.

Xerox se află în avangarda dezvoltării de soluţii de diagnostic încorporate şi de la distanţă, oferind numeroase astfel de produse, precum PhaserSMART, o aplicaţie de autodiagnoză şi Command Center, un instrument care transferă direct informaţiile de la echipamentele Xerox iGen4 şi Xerox Nuvera tehnicienilor biroului de asistenţă, pentru o diagnoză mai rapidă. Acest prototip de „birou virtual de asistenţă tehnică” a fost conceput pe baza interactivităţii realizate pentru gama Xerox WorkCentre 7500, sub denumirea de Xerox Online Support Assistant, aplicaţie care oferă suport online direct.

(Sursa: Xerox)

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
62 views
bookmark icon

Write a comment...