1.000.000 cuvinte, 100.000 de reviste, 1000 de ştiri, 500 de articole şi 100 de interviuri. Acesta este bilanţul primelor 30 de numere ale revistei Universign. Este, totodată, un altfel de bilanţ al unei industrii care se află încă în căutarea unor repere statornice. Ne place să credem că ediţia curentă, cu numărul 31, deschide o altă etapă de existenţă pe care ne-o dorim cel puţin la fel de prolifică. O ediţie care nu părăseşte starea de tensiune a crizei, însă expiră un aer benefic care anunţă posibile schimbări şi noi începuturi.
Recomandările ediţiei 31
Interviu – „Cred că în orice pericol rezidă o oportunitate”
Un interviu deschis cu Geo Baraian, general manager Impression Graphics România
Dosar – Cum am dat piept cu ghinionul
Şapte poveşti adevărate despre înfruntarea situaţiilor limită
Analiză – Era criza inevitabilă?
Un material despre pildele şi traumele crizei, susţinut de mărturisirile unui manager încercat
Practic – Test Drive cu Epson Stylus Pro GS6000
O evaluare făcută în premieră de un utilizator ce foloseşte uzual echipamentul analizat
Portret – Oamenii de marketing
Parcursul a trei tineri responsabili de strategiile de marketing ale companiilor pe care le reprezintă
Interviu – „Piaţa UV este în creştere”
Sakae Sagane, Managing Director Mimaki Europe vorbeşte despre speranţele şi planurile pe care le are pentru România
Revista, precum şi ediţia 2009 a Universign Index, catalogul de furnizori şi producători ai industriei, pot fi citite în avanpremieră de cei ce vizitează expoziţia Print&Sign, ele fiind disponibile în standul Universign, situat în Pavilionul 14 din cadrul Romexpo.