Default

Radiografia începutului de criză – prima parte

• Bookmarks: 29749


Starea în care au intrat cel mai multe dintre piețe ca urmare a epidemiei de Covid-19 este un climat în care, nu de puține ori, strategiile de supraviețuire au o doză crescută de agresivitate. Relațiile dintre furnizori de materiale și echipamente și producători au la bază simbioza dintre aceste două categorii, dar criza pune la grea încercare resursele ambelor categorii.

Încercăm să luăm pulsul acestor vremuri stând de vorbă cu o parte dintre cei mai importanți distribuitori de materiale din industria tipografică și a producției publicitare. Am invitat pe unii dintre cei mai reprezentativi furnizori de materiale destinate industriei imprimării și producției publicitare. Comunicarea este unul dintre resorturile importante ale ieșirii din paralizia generată de primul impact cu criza. De aceea le mulțumim celor 10 companii care ne-au trimis răspunsurile lor.

În săptămâna 20-25 aprilie 2020 vom publica a doua parte a acestei radiografii: un dialog cu o parte dintre cei mai importanți producători, furnizori de servicii de imprimare și tipografi din România despre cum au traversat prima lună din epidemia Covid-19.

După această perioadă industria noastră vai fi mai așezată și mai digitalizată
Interviu cu Lavinia Pop, director executiv Grupul PIN

„Va fi o lipsă accentuată de lichidități, provenite din neîncasarea la termen a facturilor din partea beneficiarilor.”
Interviu cu Alexandru Bica-Popii, director general Holrom Impex

„Am observat reduceri substanțiale în zona tiparului comercial offset, dar și cresteri foarte consistente în zona de ambalaje”
interviu cu Costel Bulgaru, director general Sun Chemical România

„Vânzările de echipamente vor depinde în proporție covârșitoare de politicile de relansare ce vor fi luate de guvern.”
Interviu cu Ioan Bălașa, director general Mons Medius

„La fel ca după orice criză majoră, piața îi va scoate în față pe cei care s-au metamorfozat”
Interviu cu Lorett Mincu, Director General Antalis

„Există o tendință naturală de scădere a prețurilor dictată de cererea mai scăzută pe anumite produse.”
Interviu cu Adrian Ungureanau, general manager Europapier

„Am primit mai multe solicitări de amânare a termenului de plată pe perioadă nedefinită”
Interviu cu Viorel Verzea, general manager Verla

„Cred în puterea de muncă a românului și sunt încrezător că peste șase luni piața își va reveni.”
Interviu cu Adrian Ghinguleac, CEO Algernon

Similar Posts:

29 recommended
comments icon0 comments
0 notes
749 views
bookmark icon

Write a comment...