Cred în puterea de muncă a românului și sunt încrezător că peste șase luni piața își va reveni.
Interviu cu Adrian Ghinguleac, CEO Algernon
Cum au fost afectate stocurile de materiale având în vedere interdicțiile de transport la nivel mondial (chiar daca transportul de mărfuri nu a fost interzis acesta a fost foarte mult încetinit)
Din punct de vedere al stocurilor, Algernon nu a avut niciun fel de problemă. Ne-am aprovizionat în timp util cu materialele necesare clienților noștri. Chiar dacă această epidemie a afectat într-o mare măsură Europa, furnizorii noștri din Germania, Italia sau Franța ne-au pus la dispoziție tot ce am avut nevoie.
Care sunt măsurile pe care le veți lua pe termen scurt pentru a minimiza pierderile generate de epidemia Covid-19?
De la începutul epidemiei, Algernon a lucrat normal, respectând programul de lucru și fiind la dispoziția clienților cel puțin opt ore pe zi. Ne bucurăm că am reușit să păstrăm echipa completă și să pregătim a doua jumătate a anului.
Ați primit de la clienții dvs solicitări de micșorare a prețurilor de la perioada intrării în starea de urgență?
Am primit cereri de reducere a prețurilor și de creștere a termenelor de plată, unele realiste, altele mai puțin. Important este că am acordat sprijinul nostru tuturor clienților, iar la final și ei au respectat termenele de execuție către beneficiarul final.
Care este/sunt produsul/produsele din oferta dvs care a înregistrat cea mai scădere? dar cel care este neafectat?
Întotdeauna îmi place să văd partea plină a paharului și, din acest punct de vedere, am înregistrat creșteri la benzile dublu adezive, materialele de print și de laminare, precum și la policarbonat. Este vorba în special despre materialele folosite în această perioadă pentru protejarea populației de COVID-19
Ați făcut schimbări în politica referitoare la termenele de plată ale clienților?
Am discutat cu fiecare în parte și am dat dovadă de înțelegere față de nevoile acestora. Este o perioada grea, dar sunt convins că împreună o vom depăși cum trebuie.
Aveți costuri de asigurare a clienților sau alte cheltuieli de factoring? Cum au evoluat acestea în această perioadă?
Cred în parteneriatele între oameni și consider că o promisiune valorează mai mult decât o asigurare sau un factoring. Avem parteneri de încredere care și-au respectat de fiecare dată cuvântul dat.
Cum credeți că va arăta piața peste 6 luni?
Multe sectoare de activitate sunt afectate puternic în această perioadă și acest lucru va avea impact și în breasla noastră. Primele cheltuieli tăiate au fost cele de marketing și publicitate. Cu siguranță va urma o perioadă grea și depinde de fiecare dintre noi să trecem mai repede peste aceasta. Cred în puterea de muncă a românului și sunt încrezător că peste 6 luni piața își va reveni.
Similar Posts:
- Vânzările de echipamente vor depinde în proporție covârșitoare de politicile de relansare ce vor fi luate de guvern.
- Va fi o lipsă accentuată de lichidități, provenite din neîncasarea la termen a facturilor din partea beneficiarilor.
- Există o tendință naturală de scădere a prețurilor dictată de cererea mai scăzută pe anumite produse.
- După această perioadă industria noastră va fi mai așezată și mai digitalizată
- La fel ca după orice criză majoră, piața îi va scoate în față pe cei care s-au metamorfozat