Puncte de vedere

Douăzeci

64


Creșterea numărului celor ce împlinesc douzeci de ani de activitate amintește de efervescența care caracteriza, la jumătatea anilor nouăzeci, lumea publicității. Momentul actual este prielnic bilanțurilor și concluziilor menite să se transforme în lecții pentru noii veniți. Au început să apară cărți despre anii de început ai publicității românești, semn că cei care au pornit pe acest drum la începutul anilor nouăzeci preferă să retrăiască poveștile de succes în loc să scrie altele. Producția publicitară nu joacă, nici ea, după altă partitură. Și aici, cei care au început afaceri în acest domeniu imediat după 1990 au aceeași reacție în fața trecerii timpului. Unii au obosit și au făcut un pas înapoi, lăsând locul altora în prim planul atenției publicului companiei pe care au fondat-o, în vreme ce alții continuă să vorbească pe același ton ca acum zece sau douăzeci de ani, deși nici vocea nu le mai este aceeași și nici muzica din jur nu mai sună la fel.
Nostalgici sau revigorați, cei care au înființat primele companii de producție publicitară stau față în față cu cei nou veniți. Raporturile dintre aceștia încă nu s-au cristalizat. Cei tineri nu sunt îndeajuns de îndrăzneți, iar cei cu experiență încă se mai pot scutura de clișeele trecutului. Există un schimb de generații? Dacă da, cum va influența acesta un domeniu în care tehnologia și digitalizarea sunt necesare, dar nu suficiente pentru progres? Începând cu această lună vă aducem în față, pe rând, într-o ordine aleatoare, câte un interviu cu unii dintre cei care au pornit pe acest drum acum douăzeci de ani.
Iată primul interviu din această serie
Radu Mihai

Similar Posts:

comments icon0 comments
0 notes
64 views
bookmark icon

Write a comment...