Messe Düsseldorf a salutat prima sa versiune digitală a Drupa și a confirmat că o mare parte din conținut va rămâne disponibil până la sfârșitul anului. 212 expozanți din 35 de țări au participat la Virtual.Drupa, care a avut loc săptămâna trecută în perioada 20-23 aprilie. Au fost în jur de 600.000 de vizualizări de pagină și 45.000 de vizitatori unici pe parcursul celor 4 zile de ,,târg”,cu peste 125 de sesiuni live web , având o medie de peste 140 de participanți, în timp ce alte 130 de prezentări au fost susținute în contextul a cinci forumuri speciale axate pe probleme cheie.Messe Düsseldorf a declarat că ,,evenimentul virtual a acoperit cu succes decalajul dintre evenimentul anterior și cel de față din 2024″.”Virtual.Drupa a fost implementat cu scopul de a menține contactul în cadrul industriei în timpul pandemiei. Cifrele demonstrează că am realizat acest lucru”, a declarat COO-ul din Messe Düsseldorf, Erhard Wienkamp.Sabine Geldermann, director de proiect: „Suntem încântați de feedback-ul pozitiv pe care l-am primit de la participanți, atât expozanții, cât și vizitatorii – ceea ce dus la un dialog în industrie care a fost deosebit de important în acest timp.Messe Düsseldorf a declarat că funcția de chat va rămâne deschisă până la sfârșitul lunii octombrie.Videoclipurile și discursurile principale vor fi disponibile în biblioteca video la cerere de săptămâna viitoare și vor rămâne online până la sfârșitul lunii decembrie 2021, împreună cu showroom-urile virtuale ale expozanților.