Messe Düsseldorf a dezvăluit că următorul Drupa va avea loc în mai 2028 – rămânând fidelă ciclului său de patru ani – dar va avea loc la începutul lunii, în timp ce durata sa a fost scurtată.Organizatorul expoziției a declarat că se adaptează la nevoile și așteptările în schimbare ale expozanților și vizitatorilor și reflectă transformarea continuă a industriei.
“Industria de imprimare și ambalare trece printr-o transformare dinamică care necesită ca evenimentele din industrie să evolueze. Acest lucru este valabil și pentru Drupa, care și-a demonstrat încă o dată importanța și relevanța ca târg comercial global de top în 2024 și a oferit inspirație de pionierat”, a declarat Messe Düsseldorf.
Următorul eveniment va avea loc la Messe Düsseldorf din orașul german în perioada 9-17 mai 2028.Wolfram Diener, președinte și CEO al Messe Düsseldorf, a declarat: “Drupa 2024 a fost mai internațional ca niciodată, iar atmosfera pozitivă din săli a reflectat determinarea industriei noastre de a conduce schimbări profunde pentru a face industria de imprimare și ambalare mai durabilă prin automatizare, inteligență artificială și parteneriate strategice.”Și acestea sunt exact genul de obiective importante care vor continua să necesite o platformă de încredere precum Drupa în viitor.
“Ceea ce a fost, de asemenea, evident a fost că, fiind un târg B2B cu o proporție foarte mare de factori de decizie din întreaga lume, durata șederii la Drupa a devenit mai scurtă. De aceea, dorim să facilităm vizitele la târguri cu eficiență maximă.”
76% dintre vizitatorii expoziției din acest an au făcut parte din top și middle management.
“Credem că această ajustare este confirmată și de experiența pe care am acumulat-o la târgurile noastre globale de top în domeniile mașinilor, instalațiilor și echipamentelor, Interpack și K, care se adresează profilurilor comparabile ale clienților și se descurcă foarte bine cu o durată similară.”
Dr. Andreas Pleßke, președintele comitetului Drupa și CEO al Koenig & Bauer, a comentat, de asemenea: “Pentru Koenig & Bauer, Drupa oferă un format de marketing imbatabil, așa cum evenimentul din acest an a demonstrat încă o dată în mod impresionant.
“Salutăm în mod expres noua durată a târgului începând cu 2028, deoarece va satisface cerințele în schimbare ale industriei fără a limita domeniul de aplicare internațional al târgului. Acest lucru este demonstrat și de faptul că vizitatori din 173 de țări au participat la Drupa, subliniind atractivitatea globală a evenimentului. Niciun alt format nu generează un nivel atât de ridicat de interes din partea industriei.”
Sabine Geldermann, director Drupa, a adăugat: “Am analizat în mod cuprinzător și atent recomandările comitetului nostru Drupa, rezultatele sondajelor expozanților și vizitatorilor și feedback-ul partenerilor și asociațiilor.
“Scurtarea duratei târgului este un răspuns direct la dorința industriei pentru un eveniment mai concentrat și mai eficient, care continuă să ofere participanților internaționali o oportunitate unică de a descoperi inovații și tehnologii revoluționare.”
Drupa a spus că “direcția conceptuală, noua imagine cheie și revendicarea viitoare a Drupa 2028” vor fi prezentate industriei în 2025.
Drupa din acest an, care a avut loc între 28 mai și 7 iunie pentru prima sa expoziție în persoană din 2016 din cauza întreruperilor Covid, a atras 170.000 de vizitatori profesioniști – mai puțin decât speranțele organizatorului de a atinge pragul de 200.000.
Sub sloganul “creăm viitorul”, au participat 1.643 de expozanți din 52 de țări.
Similar Posts:
0 comments
Print