Lista numelor care și-au anunțat retragerea de la ediția Drupa din 2021 începe să devină din ce în ce mai consistentă. La sfârșitul lunii mai 2020 Bobst și Xerox au anunțat retragerea de la eveniment. La începutul lui iulie anunțul retragerii venit din partea gigantului Heidelberg a surprins, dar optimiștii spuneau că evenimentul nu va avea de suferit. Nu au trecut două săptămâni și alte două nume importante ale industriei, Komori și Manroland Sheetfed, aveau să își anunțe retragerea de la evenimentul care trebuia să aibă loc în luna mai a acestui an, dar a fost amânat pentru primăvara lui 2021.
În paralel cu valul de retrageri organizatorii anunță că 20 apr-28 apr 2021 este noul interval de desfășurare al Drupa. Cu nouă luni înainte de spectacol, Messe Düsseldorf a emis o înștiințare expozanților prin care explică că s-a luat decizia de a reduce durata expoziției ca urmare a solicitărilor făcute de expozanți din cauza restricțiilor de călătorie cauzate de pandemia Covid-19.
„În prezent, presupunem că, comparativ cu edițiile anterioare, din ce in ce mai putini vizitatori din străinătate vor putea vizita Drupa 2021, motiv pentru care credem că scurtarea duratei Drupa de la 11 la nouă zile va face posibilă direcționarea mai eficientă a vizitatorilor” a declarat președintele Drupa, Claus Bolza-Schünemann, de asemenea CEO -Koenig & Bauer.
„În același timp, o durată de nouă zile permite înca prezentarea utilajelor, care a fost întotdeauna o caracteristică unică a Drupa”, a declarat el. Bolza-Schünemann a afirmat anterior că este „destul de convins” că numărul de vizitatori va fi egal cu ultimul Drupa în 2016, în ciuda pandemiei Covid-19. Dintre cei 260.165 de vizitatori care au participat la editia anterioara, provenind din 189 de țări, 25% au venit din Germania, 24% Europa și 19% din Asia.