Organizatorul targului Drupa, Messe Düsseldorf, lansează o nouă platformă online „târg comercial hibrid” – Drupa Preview „Drupa Preview va fi difuzat live în octombrie. Acesta va conține elemente de conferință, expoziție și oferte digitale, Drupa oferă sectorului grafic schimb continuu și transfer de cunoștințe și realizează în mod semnificativ timpul rămas până la deschiderea portilor, atât pentru vizitatori, cât și pentru expozanți”, a declarat reprezentantul Messe Dusseldorf .
Sabine Geldermann, directorul Drupa și Print Technologies, a comentat: „Am lucrat deja mult la îmbunătățirea ofertei noastre digitale. Pandemia ne-a confruntat cu noi provocări și a fost în cele din urmă un catalizator pentru digitalizare.
„Cu acest hibrid le oferim, de asemenea, vizitatorilor care nu pot călători posibilitatea de a participa la întâlnirea cu industria. În același timp, satisfacem nevoile expozanților de a ajunge personal la comunitatea internațională. ”
Drupa Preview va include videoclipuri și interviuri, iar o parte din conținut va avea loc în zile fixe.
Conținutul Drupa Preview este gratuit pentru vizitatorii cu o serie de pachete plătite pentru expozanți.
Echipa Drupa lucrează în prezent la reamenajarea planurilor sălilor din cadrul expoziției , după ce la termenul limită din 31 august ac. o parte din expozanți au revizuit spațiile expoziționale anterioare.
Drupa 2021 are loc în perioada 20-28 aprilie,anul viitor.