Default

Adler oferă tricouri tratate cu silicon pentru o imprimare mai bună

• Bookmarks: 24814


Mai mult de șase milioane de tricouri vândute într-un singur an

Compania nu este doar un alt jucător pe piața promoționalelor textile deoarece pune preț pe calitate și pe servicii, dar mai ales pe a se diferenția de concurență cu produse deosebite care să-i „oblige” pe clienți să-i aleagă. Așa au reușit în anul 2015 să vândă mai mult de șase milioane de tricouri. O cifră impresionantă pentru orice firmă din domeniu. Mai multe detalii ne-a oferit doamna Raluca Bâltac, Area Manager România la Adler.

Dan CĂLIN

În primul rând, spuneţi-le cititorilor noștri cine este Adler și care este principalul domeniu de activitate.
Compania Adler Czech este producător şi distribuitor de textile promoţionale precum tricouri, şepci, hanorace, jachete şi alte accesorii textile. Compania a fost înființată în toamna anului 1999 în Republica Cehă, acolo unde este situat şi sediul central. În aceşti 16 ani de activitate a reuşit să se dezvolte deschizându-și filiale în 16 ţări ale Uniunii Europene. Pe piața românească, momentan, colaborăm cu peste 80% dintre firmele din domeniul promoționalelor.

Când a intrat Adler pe piaţa din România?
Primele încercări întreprinse de companie pe piaţa noastră au avut loc imediat după aderarea României la Uniunea Europeană, însă toată documentaţia a fost finalizată în anul 2009, atunci când am şi livrat prima comandă.

Cum a început Adler să vândă în România?
Iniţial, când compania a intrat pe această piaţă, a hotărât să înființeze o sucursală şi un depozit în București, ceea ce s-a şi întâmplat. Mai târziu s-a demonstrat că este mult mai ușor și mai comod pentru clienți să comande direct din Cehia decât din România, fără ca timpul de livrare să fie afectat foarte mult. De aceea, în anul 2012, a fost desfiinţat depozitul, urmând a fi închisă și sucursala un an mai târziu. Acum toate produsele sunt expediate direct din Cehia în 48 de ore, iar în oraşe precum Arad şi Timişoara reuşim să livrăm chiar și în 24 de ore.

Deci acum aveţi un singur depozit în Cehia.
Da, aşa este, unul singur situat în oraşul Ostrava din Republica Cehă, din care livrăm în toată Europa. Datorită dezvoltării continue, în toamna anului trecut, compania a construit un nou depozit, de două ori mai mare decât cel iniţial, cu o suprafaţă de 11.500 mp şi o capacitate de stocare de 14,5 milioane de bucăţi de textile.

Ce cuprinde portofoliul de produse pe care îl oferiți?
Portofoliul nostru de produse este împărţit în trei colecţii. Este vorba, în primul rând, de colecţia Adler, acolo unde se încadrează cele mai multe dintre produsele noastre, urmând colecţia de lux Malfini şi, începând de anul trecut, noua colecţie High-Visibiliy, care este dedicată îmbrăcămintei de lucru. Toate produsele respectă un anumit standard de calitate, acest lucru fiind cunoscut şi de clienţii noştri, care poate fi observat şi în preţ: nu suntem cei mai ieftini. În schimb dorim să promovăm produse de bună calitate în care clienții noștri să își poată pune toată încrederea, la un preţ rezonabil. Pe lângă cele trei colecții dedicate, oferim clienților noștri și posibilitatea de a-și crea propria linie de îmbrăcăminte, deoarece putem face și producție personalizată. Clientul ne furnizează specificațiile și caracteristicile produsului, iar noi îl putem produce special pentru el.

Spuneaţi că dezvoltaţi o colecţie bazată pe îmbrăcămintea de lucru. Deţineţi certificate specifice pentru acest tip de îmbrăcăminte?
Toate produsele din colecţia High-Visibility sunt însoţite de un scurt ghid de utilizare şi de informaţii legate de certificatele care atestă faptul că ele îndeplinesc normele pentru îmbrăcămintea cu vizibilitate înaltă EN ISO 20471 şi pentru cea de protecţie EN ISO 13688. La acestea se mai adaugă şi certificatul Oeko-Tex Standard 100, care este valabil pentru toate produsele noastre. Așadar, răspunsul nostru este da, avem toate certificatele necesare pentru îmbrăcămintea de lucru și pentru cea cu vizibilitate ridicată.

Cine sunt clienţii Adler?
Partenerii noştri sunt companii care se ocupă într-un fel sau altul cu textilele: agenţii de publicitate, distribuitori de echipamente de lucru, firme care imprimă textile sau realizează broderie, comercianţi care vând mai departe produsele noastre. Cu alte cuvinte, lucrăm cu revânzători de textile, nu și cu clienți finali.

Ce produse preferă clienţii dumneavoastră în general?
În domeniul promoţional, în ceea ce priveşte textilele, pe primul loc sunt tricourile simple, iar pe locul al doilea sunt cele polo. Asta se aplică şi în cazul nostru. Numai anul trecut am reuşit să vindem peste șase milioane de tricouri dintre care mai mult de 4,7 milioane au fost tricouri la baza gâtului.

Fiind într-un mediu concurenţial puternic, cum atrageţi potenţialii clienţi, care sunt atuurile firmei?
Deşi suntem o firmă care oferă produse fizice şi ne bazăm în primul rând pe calitate, punem foarte mare accent şi pe servicii. Acesta este unul dintre atuurile pe care clienţii noştri îl apreciază foarte mult şi aici mă refer concret la: consultanţă personală din partea agenţilor noştri de vânzări din teritoriu, o echipă profesională care se ocupă de preluarea cererilor prin intermediu liniei telefonice gratuite sau a e-mailului, rapiditate şi rigurozitate în livrarea comenzilor, e-shopul în limba română care oferă informaţii complete legate de produse și de disponibilitatea stocurilor, facilitând crearea comenzilor online, proces uşor de returnare a produselor în cazul în care comanda a fost introdusă greşit sau pur și simplu clientul dorește să returneze produsele în termen de 14 zile de la comandă (ele pot fi trimise la Arad de unde preluăm coletele gratuit în depozitul nostru din Cehia). De asemenea, la cerere, putem asigura și personalizarea produselor. Broderie, serigrafie simplă sau prin transfer, sublimare, gravură laser, presare, putem asigura orice formă de personalizare textilă. Pe scurt, înţelegem nevoile partenerilor noştri în relaţia B2B şi venim, pe cât posibil, în întâmpinarea lor.

Ce aduce nou firma dumneavoastră pe piață?
În ceea ce priveşte tricourile, oferim de câţiva ani o finisare inovatoare. Este vorba despre cea cu silicon care face materialul mai mătăsos, îndepărtează fibrele scurte de bumbac din firul de aţă şi, astfel, îl face ideal pentru imprimare. Dovadă stă tricoul nostru 129 Basic, cel mai vândut produs. La acesta se mai adaugă alte șase modele care beneficiază de același tratament cu silicon. În ceea ce priveşte serviciile noastre, în anul 2014 am implementat o aplicaţie numită Adler Point care vine în întâmpinarea clienţilor noştri care doresc să descarce pozele noastre, să creeze propriile buletine informative sau să facă legătura între website-ul lor şi al nostru. O altă noutate constă în catalogul şi minicatalogul, care începând din acest an sunt tipărite şi în limba română.

În acest an va avea loc din nou târgul Gifts Show. Veţi fi prezenţi?
Desigur! În acest an ne-am hotărât să investim mai mult în acest târg, aşadar vom pregăti pentru clienţii noştri un stand personalizat unde vom prezenta atât produsele noastre actuale, cât şi pe cele noi. Totodată vom aduce şi câteva surprize, dar pe acestea le veţi descoperi la stand.

Similar Posts:

24 recommended
comments icon0 comments
0 notes
814 views
bookmark icon

Write a comment...