Compania Live Event Branding din Marea Britanie, specializată în producția de semne, steaguri și decorațiuni neconvenționale pentru evenimente, a realizat pentru clientul său, HSBC, două tricouri de dimensiuni gigantice pe care le-a expus într-un turneu promoțional. Cele două tricouri, cu dimensiunile de 18mx15,5m, respectiv 7,4×6,45m, au fost produse într-un interval de doar două săptămâni și urmează să fie prezentate și într-un turneu promoțional în Africa de Sud. Materialul care a fost imprimat digital este un textil pe bază de polyester cu o densitate de 115g/mp și îndeplinește standardul de rezistență la foc B1/M1. Acest material, cunoscut sub denumirea comercială de polyflag, asigură o vizibilitate maximă a imaginii, asigurând vizualizarea în oglindă pe spatele suprafeței imprimate. Această caracteristică îl recomandă pentru realizarea steagurilor, bannerelor sau a decorațiunilor de clădiri. Managerul general al companiei, Rory Blackwood, a declarat că această lucrare are meritul de a putea demonstra expertiza și competențele Live Event Branding în domeniul decorațiunilor neconvenționale realizate din materiale textile. ]]>
0 comments
Print