Analiza

Oral B comunică prin intermediul unui steag gigant

• Bookmarks: 24476


Oral B şi The Sun au derulat recent o campanie naţională cu tema ,, Cel mai frumos zâmbet al naţiunii ” Cei 112 finalişti au fost subiectul unui articol în ziarul The Sun, iar firma Live Event Branding a realizat designul componentei outdoor. Aceştia au conceput un steag supra-dimensionat, decorat cu cele 112 feţe zâmbitoare.

Pentru transpunerea în realitate a steagului a fost cooptată o firmă din Essex.

Aceştia au utilizat
un material din polyester tricotat, cu greutate redusă şi dimensiunile 25×15 metri, iar imaginile au fost reproduse cu ajutorul unei imprimante Vutek FabriVu de 3 metri lăţime.

Arborarea drapelului s-a făcut în Leicester Square, Londra, cu ocazia sărbătorii Sf. George – protectorul spiritual al Angliei, moment care a coincis şi cu desfăşurarea meciului Anglia cu Slovenia la World Cup.

În opinia fondatorului Live Event Branding, Rory Blackwood, ,, faptul că Anglia a câştigat meciul cu Slovenia a adus un plus de valoare campaniei Oral B şi The Sun.“

Similar Posts:

24 recommended
comments icon0 comments
0 notes
476 views
bookmark icon

Write a comment...