Analiza

Criza, şefii de stat şi cadourile isteţe

• Bookmarks: 264


Pe 30 septembrie 2009, în cadrul Serii de Gală organizată de Romexpo și Euroexpo – a avut loc festivitatea de premiere a Concursului Național de Obiecte Promoționale. Temele propuse competitorilor s-au regăsit în două secțiuni- cadouri pentru șefi de stat, respectiv cadouri istețe pe timp de criză. Concursul s-a adresat tuturor companiilor producătoare, importatoare și distribuitoare de obiecte promoționale din România.
La concurs au participat 11 firme care au propus 19 obiecte promoționale. Jurizarea a avut loc pe data de 23 septembrie 2009, în cadrul Centrului de Presă Romexpo, iar cei desemnați să evalueze obiectele înscrise în concurs au fost Petronela Onițoiu –Publicis, Radu Mihai – Universign, Marius Buiculescu –Atip Design și Lilian Neagu –Ogilvy & Mather.

Câștigătorii secțiunii Cadouri pentru șefi de stat

    Premiul 1: Concret Advertising – “Tangle”- obiect promoțional cu efecte calmante.
    Premiul 2: Diversitas Promo- “Carte impresii”.
    Premiul 3: Stil Media- “Ceas Glob”- globul previziunilor electorale.

Câștigătorii secțiunii Cadouri istețe pe timp de criză

    Premiul 1: Stil Media- “Lanterna cu dinam”.
    Premiul 2: Diversitas Promo- “Breloc din piele”.
    Premiul 3: Smart Fadv- “Felicitare, calendar, semn de carte: 3 in 1”.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
64 views
bookmark icon

Write a comment...