În perioada 30 septembrie – 3 octombrie 2009 va avea loc, în Pavilionul 13 al Complexului Expoziţional Romexpo din Bucureşti, primul târg de obiecte promoţionale din România – Gifts Show. Evenimentul este organizat de Romexpo şi Euroexpo, două companii cu experienţă şi notorietate în industria târgurilor şi expoziţiilor de pe piaţa noastră. Euroexpo este o companie cu tradiţie în organizarea de evenimente specializate, târgurile de referinţă din portofoliul fi rmei fi ind Advertising Show, Flexo Show şi Print Show. Toate aceste trei târguri s-au bucurat de o participare internaţională şi de un succes mare în rândul expozanţilor, dar şi al celor care l-au vizitat.
Ideea organizării târgului Gifts Show nu este complet nouă pentru cei de la Euroexpo. Până anul trecut, sectorul obiectelor promoţionale a fost parte integrantă a târgului de producţie publicitară Advertising Show. Ba chiar a fost organizat şi un concurs pentru furnizorii de materiale promoţionale desfăşurat sub această denumire în cadrul evenimentului de anul trecut. În 2009, însă, la cererea expresă a expozanţilor din domeniu, organizatorii au decis să transforme Gifts Show într-un târg de sine stătător care se adresează importatorilor, distribuitorilor, comercianţilor şi clienţilor finali.
„În calitate de organizatori, am fost, suntem şi vom fi întotdeauna foarte atenţi la grijile şi nevoile clienţilor noştri. De aceea, Gifts Show a fost gândit în mare parte ca un mijloc de promovare, o unealtă de marketing extrem de necesară şi productivă pentru fi rmele expozante. Dincolo, însă, de acest aspect, consider că este important şi faptul că târgul va beneficia de o campanie de promovare individuală, menită să atragă vizitatori de specialitate, dar şi de evenimente conexe targetate”, ne-a spus Camelia Buda, director general Euroexpo şi organizator Gifts Show.
Una dintre surprizele pregătite de organizatorii târgului Gifts Show, care ne-a fost dezvăluită în avanpremieră de Camelia Buda, este că şi anul acesta va fi organizat concursul de obiecte promoţionale dedicat expozanţilor, concurs care a făcut întotdeauna deliciul celor prezenţi. Pentru cei implicaţi în sectorul obiectelor promoţionale este foarte important să dispună de un cadru în care să se reunească, să-şi expună produsele şi, mai ales, să îşi întâlnească potenţiali clienţi şi parteneri de afaceri. De aceea, le recomandăm să nu rateze Gifts Show!
Similar Posts:
- Print & Sign, unicul târg din România dedicat industriei de tipar și signalistică, va avea loc în septembrie 2014 la Romexpo
- Obiecte promoţionale realizate pe loc, la Gifts Show
- Print&Sign va avea loc în septembrie 2014
- Print & Sign 2014, altfel decât a fost vreodată
- Demonstraţii live, timp de 3 zile, la Gifts Show