Stiri

Print & Sign 2014, altfel decât a fost vreodată

• Bookmarks: 6161


Din culisele celei mai mari ediții Print & Sign din ultimii ani

Euroexpo se ține de cuvânt și nu doar atât: așa cum promiteau anul trecut, organizatorii Print & Sign ne invită în toamnă la următoarea ediție a cunoscutului eveniment, cea mai mare din ultimii cinci ani. Am aflat acest lucru chiar de la Camelia Buda, șefa Euroexpo, cu ocazia ultimei întâlniri în cadrul căreia Print Magazin a încercat să afle cât mai multe despre ce ne așteaptă la următorul târg de la Romexpo.

Provocări

Nu e ușor să organizezi un târg în România, iar Print & Sign nu face excepție. Prima problemă de care ne spune Camelia Buda că s-a lovit compania în organizarea târgului a fost perioada pusă la dispoziție de Romexpo. Acesta a fost și motivul principal pentru care ediția 2013 nu a mai avut loc: spațiul expozițional a fost disponibil doar în luna mai, informație care a ajuns la urechile echipei de la Euroexpo și la cele ale clienților cu doar șase luni înainte de data programată, timp de pregătire considerat insuficient pentru majoritatea celor interesați să participe la târg. Realizând că ar fi fost aproape imposibil să ajute expozanții să-și atingă obiectivele în acele condiții, decizia Euroexpo a fost aceea de a renunța la organizarea ediției 2013 (și la bugetul aferent) și de a se concentra pe un Print & Sign 2014 reușit.

Până acum, organizarea este în grafic, iar cifrele arată foarte bine și ca număr de participanți, și ca suprafață. Așa cum spuneam, aceste cifre ne arată că ne îndreptăm spre cea mai mare ediție Print & Sign din ultimii cinci ani. Este un feedback din partea pieței „care pe mine m-a motivat să merg mai departe, să invit din nou tipografii și ateliere de producție în cadrul târgului, să le dedic inelul 3 din cadrul pavilionului central și să dezvolt conceptul numit Megashopul de Aplicații. La o lună de la lansarea acestui concept avem deja 20 de tipografii și ateliere de producție care au confirmat participarea și eu cred că până la urmă vom avea circa 40 de tipografii și ateliere de producție în cadrul târgului”, spune Camelia Buda. Aceștia se vor bucura de tarife preferențiale, întrucât ei nu sunt acolo pentru taxă, ci au fost invitați în primul rând pentru a fi prezenți în același loc cu restul industriei de profil, fie ei clienți sau furnizori. 

Articolul integral poate fi citit în ediția tipărită a revistei Print Magazin numărul 51.


Similar Posts:

6 recommended
comments icon0 comments
0 notes
161 views
bookmark icon

Write a comment...