Din culisele celei mai mari ediții Print & Sign din ultimii ani
Euroexpo se ține de cuvânt și nu doar atât: așa cum promiteau anul trecut, organizatorii Print & Sign ne invită în toamnă la următoarea ediție a cunoscutului eveniment, cea mai mare din ultimii cinci ani. Am aflat acest lucru chiar de la Camelia Buda, șefa Euroexpo, cu ocazia ultimei întâlniri în cadrul căreia Print Magazin a încercat să afle cât mai multe despre ce ne așteaptă la următorul târg de la Romexpo.
Provocări
Nu e ușor să organizezi un târg în România, iar Print & Sign nu face excepție. Prima problemă de care ne spune Camelia Buda că s-a lovit compania în organizarea târgului a fost perioada pusă la dispoziție de Romexpo. Acesta a fost și motivul principal pentru care ediția 2013 nu a mai avut loc: spațiul expozițional a fost disponibil doar în luna mai, informație care a ajuns la urechile echipei de la Euroexpo și la cele ale clienților cu doar șase luni înainte de data programată, timp de pregătire considerat insuficient pentru majoritatea celor interesați să participe la târg. Realizând că ar fi fost aproape imposibil să ajute expozanții să-și atingă obiectivele în acele condiții, decizia Euroexpo a fost aceea de a renunța la organizarea ediției 2013 (și la bugetul aferent) și de a se concentra pe un Print & Sign 2014 reușit.
Până acum, organizarea este în grafic, iar cifrele arată foarte bine și ca număr de participanți, și ca suprafață. Așa cum spuneam, aceste cifre ne arată că ne îndreptăm spre cea mai mare ediție Print & Sign din ultimii cinci ani. Este un feedback din partea pieței „care pe mine m-a motivat să merg mai departe, să invit din nou tipografii și ateliere de producție în cadrul târgului, să le dedic inelul 3 din cadrul pavilionului central și să dezvolt conceptul numit Megashopul de Aplicații. La o lună de la lansarea acestui concept avem deja 20 de tipografii și ateliere de producție care au confirmat participarea și eu cred că până la urmă vom avea circa 40 de tipografii și ateliere de producție în cadrul târgului”, spune Camelia Buda. Aceștia se vor bucura de tarife preferențiale, întrucât ei nu sunt acolo pentru taxă, ci au fost invitați în primul rând pentru a fi prezenți în același loc cu restul industriei de profil, fie ei clienți sau furnizori.
Articolul integral poate fi citit în ediția tipărită a revistei Print Magazin numărul 51.
Similar Posts:
- Print&Sign va avea loc în septembrie 2014
- Print & Sign, unicul târg din România dedicat industriei de tipar și signalistică, va avea loc în septembrie 2014 la Romexpo
- „60% din suprafaţa Digital Print & Sign este deja rezervată”
- Gifts Show – primul târg de obiecte promoţionale din România
- S-a stabilit data pentru Print & Sign 2015