Eveniment

„60% din suprafaţa Digital Print & Sign este deja rezervată”

• Bookmarks: 21655


Camelia Buda este directorul Euroexpo, firma care organizează în fiecare an târgul Print&Sign. Târgul de anul acesta este denumit Digital Print&Sign, având o tematică ce îi permite o apropiere mai mare de producția publicitară, spre deosebire de anii anteriori. Într-un interviu acordat pentru www.universign.ro, Camelia Buda vorbește despre acest târg, despre modul în care se implică firma sa în activități conexe, cum ar fi organizarea unei delegații la IPEX şi despre schimbările survenite după preluarea Euroexpo de către Camelia Voiculescu.

Ce aduce nou Print & Sign anul acesta?
Anul acesta ne concentrăm pe partea de tipar digital şi semnalistică, spre deosebire de 2009, când în cadrul târgului se regăseau şi segmentele de offset şi flexografie – de aici şi denumirea specifică a târgului de anul acesta Digital Print & Sign, şi nu Print & Sign ca în 2009. Aşadar, în 2010 la Digital Print & Sign – care: atenţie! se va desfăşura în Pavilionul Central Romexpo – veţi găsi software-uri de ultimă generaţie, tipar digital, multimedia, fotografie digitală şi semnalistică. Digital Print & Sign este o explozie de culoare, dinamism şi comunicare, unde tot ceea ce până acum era posibil doar prin puterea imaginaţiei, acum prinde formă graţie noilor echipamente existente aici.
Imaginaţia prinde formă este sloganul nostru!

Ce procent din suprafaţa destinată acestui târg a fost închiriată până acum?

În momentul de faţă s-au semnat contracte pentru 25% din suprafaţa expoziţională, şi avem deja rezervări pentru 60% din suprafaţa alocată pentru Digital Print & Sign în Pavilionul Central Romexpo. Aşadar, nu ne putem plânge la capitolul vânzări.

Câte firme din anii trecuţi au anunţat că nu mai doresc să participe la târgurile de producţie publicitară pe care le organizaţi?
Până în prezent au fost doar 4 firme care au anunţat ferm că nu vor participa din motive obiective.

În luna mai aţi organizat “misiunea” pentru industria tipografică din România, în scopul vizitării târgului IPEX? Cum s-a implicat Euroexpo în organizarea acestei vizite? Aţi declarat că nu doriţi profit, însă ce are Euroexpo de câştigat din aceasta vizită?
Aşa cum am mai spus-o şi cu altă ocazie, echipa Euroexpo Trade Fairs a încercat întotdeauna să facă mai mult pentru industria de print – to go the extra mile. Să se implice în problemele industriei şi să găsească soluţii alături de principalii jucători din piaţă. De aceea, în 2009 am organizat împreună cu APIIP seminarul tematic Agenţia de publicitate – interfaţă între producători şi clientul final. Iar anul acesta am ales să sprijinim segmentul de offset. Ceea ce încercăm noi să facem, de fapt, este să construim o relaţie de durată cu clientul! Iar relaţiile solide se construiesc în timp. Şi, desigur, it takes 2 for a tango, iar clienţii au ales să ne fie parteneri în această „misiune IPEX”.

Având în vedere că anul trecut Camelia Voiculescu a preluat 70% din acţiunile Euroexpo, mai aveţi aceeaşi putere de decizie în firmă? Cum s-au modificat strategiile firmei de la achiziţionarea acţiunilor de către Camelia Voiculescu?

Sunt încântată că îmi daţi ocazia să anunţ în premieră faptul că, în ultimul an, care coincide, de altfel, cu implicarea noului acţionar, cota de piaţă a companiei Euroexpo Trade Fairs s-a dublat de la 9% la 18%.

În plus, în momentul de faţă, Euroexpo Trade Fairs este una din puţinele companii din piaţă care reuşeşte să lanseze târguri şi expoziţii noi (ex: Cleaning Show, IFBE), chiar şi într-o perioadă economică destul de tulbure, în care mulţi dintre concurenţii noştri şi-au anulat o bună parte din evenimente. În plus, numărul de vizitatori la aceste evenimente a fost unul ridicat, iar aici îşi spune, desigur, cuvântul parteneriatul cu trustul INTACT.
În ceea ce priveşte puterea mea de decizie în cadrul companiei, vă pot spune că a rămas aceeaşi.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
655 views
bookmark icon

Write a comment...