Analiza

Affichage a câștigat procesul cu Primăria Bucureşti

• Bookmarks: 16453


În 2009, Affichage chema în instanță Primăria Municipiului Bucureşti. Tribunalul s-a pronunţat în favoarea sa abia la începutul lunii ianuarie.

Acționarea în judecată a survenit în urma demersului Primăriei de a cesiona ilegal firmei Euromedia Group, pentru zece ani, spaţiile publicitare din staţiile RATB. În urma procesului, Affichage a câştigat anularea actului adiţional încheiat în 2008, fără licitaţie, de Primăria Municipiului Bucureşti cu Monopoly România şi Europlakat România (devenite Euromedia Group S.A.) pentru cesionarea spaţiilor publicitare din staţiile de autobuz bucureştene.

Ca urmare a hotărârii judecătorești, Consiliul General al Municipiului Bucuresti (CGMB) este obligat să organizeze o nouă licitaţie publică pentru reconcesionarea spaţiilor RATB. Valoarea contractelor semnate în 2008 de Monopoly România şi Europlakat România cu CGMB era de 41.825 de dolari pe lună, bani care erau încasaţi de Primăria Municipiului Bucureşti pentru cele 857 de panouri cesionate.

Reprezentanții Euromedia susțin că acest contract le-a fost atribuit ca urmare a câştigării licitaţiei privind concesiunea spaţiilor pentru amplasarea adaposturilor de călători din staţiile RATB.

“În ceea ce priveşte actul adiţional încheiat în anul 2008 pentru prelungirea valabilităţii contractului de concesiune, menţionam că a fost legal încheiat deoarece atât procedura prevăzută de OUG 34/2006, cât şi procedura prevăzută de OUG 54/2006, prevăd posibilitatea prelungirii acestui tip de contracte de concesiune fără a fi necesară organizarea unei licitaţii publice, aspecte pe care le vom demonstra în recursul pentru anularea sentinţei pronunţate de catre Instanţa de Fond în data de 4 ianuarie 2012,” mai spun reprezentanții Euromedia.

Similar Posts:

16 recommended
comments icon0 comments
0 notes
453 views
bookmark icon

Write a comment...