1646 de expozanți din 52 de tari au expus timp de 11 zile, prezentând tehnologii, soluții și subiecte inovatoare care vor schimba industria acum și în viitor. O gamă largă de evenimente speciale au fost oferite dezvoltând un know-how valoros. Accentul de baza anul acesta a fost pe digitalizare și sustenabilitate. Cei 1646 de expozanți s-au etalat pe o suprafață netă de aproximativ 140.000 m² în 18 hale de expoziție, prezentând întregul spectru de tendințe actuale și idei vizionare în tehnologia de imprimare. Producția de ambalaje și ambalaje tipărite sunt două domenii care au câștigat, de asemenea, în mod semnificativ importanță la această ediție. De la jucători globali de renume la aspiranți nou-veniți și start-up-uri – lista expozanților a fost anul acesta aproape un who-is-who al industriei. Bobst, Canon, Comexi, Duplo, EFI, Epson, ESKO, Fujifilm, Heidelberg, Horizon, HP, Kodak, Koenig & Bauer, Kolbus, Komori, Konica Minolta, KURZ, Landa, Müller Martini, Ricoh, Screen, Windmöller & Hölscher, Xeikon, au creat o mare emoție în industria tipografică internațională la Düsseldorf, unde vizitatorii și expozanții au schimbat informații la cel mai important eveniment din lume din industria de print.Un bilet de 1 zi a costat anul acesta 60 de euro, 3 zile 165 de euro, iar un bilet de 5 zile a fost 255 de euro.Oficialii vor anunța la sfârsitul zilei data următorului eveniment.