Default

Aşteptăm o revigorare mai pronunţată a afacerilor în domeniul tipografic

• Bookmarks: 15362


Domnule Jacodi, care sunt ariile în care activează firma şi care sunt clienţii vizaţi de fiecare din acestea?

Macro International activează în mai multe domenii: import şi distribuţie de produse şi echipamente tipografice pre-press Agfa Graphics; echipamente şi produse fotografice, în calitate de unic reprezentant oficial Eastman Kodak, KisPhotoMe Group, Unibind PhotoStory; echipamente şi consumabile pentru industria publicitară, ca importatori ai Bordeaux Digital Ink, AMT Display, Royal Sovereign, Intek; echipamente şi dispozitive medicale urologice American Medical Systems. Portofoliul de clienţi este vast, incluzând reţelele naţionale de retail, magazine cu specific fotografic, tipografii, case de producţie publicitară, agenţii de reclamă şi publicitate, spitale şi case judeţene de asigurări de sănătate.

Pe segmentul tipografic, Macro International este reprezentantul oficial Agfa Graphics în România şi, prin urmare, distribuim la nivel naţional soluţiile Agfa pentru pre-press, respectiv sisteme CTP, filme şi toate tipurile de plăci tipografice. Departamentul nostru de service asigură suport tehnic pentru toate produsele şi echipamentele Agfa.

Pentru industria publicitară furnizăm cernelurile produse de Bordeaux Digital Ink, toate tipurile de suport media – material autoadeziv, banner, mesh, folii polietilenă şi polipropilenă, hârtie -, asigurându-le clienţilor noştri servicii rapide şi de bună calitate. De asemenea, furnizăm sisteme de expunere pentru târguri şi expoziţii, produse de AMT Display – roll-up-uri în diverse dimensiuni, precum şi sisteme complexe de expunere.

Care este proporţia soluţiilor pentru pre-press faţă de cele pentru producţia publicitară?

Actualmente, segmentul pre-press-ului reprezintă 30% din cifra de afaceri a Macro, iar materialele pentru producţie publicitară 10%.

Ce capacitate de depozitare aveţi?

În acest moment stocăm mărfurile pe care le distribuim în spaţii de depozitare cu o suprafaţă cumulată de circa 900 m2, suficientă pentru volumul actual de mărfuri. Pe viitor, există posibilitatea extinderii cu aproximativ 30% a spaţiului de depozitare.

Ce avantaje aveţi faţă de concurenţă?

Pricipalele avantaje se regăsesc în soluţiile complete pe care le oferim clienţilor noştri. La acestea se adaugă produsele de nivel premium, stocurile permanente, preţurile competitive şi posibilităţile avantajoase de finanţare.

Cum au mers vânzările în 2010 pe segmentul pre-press şi pe cel publicitar?

Deşi începutul anului a fost puţin mai dificil din cauza condiţiilor din piaţă, în cea de-a doua parte a anului am reuşit să redresăm vânzările prin regândirea politicilor de vânzare şi a strategiilor de marketing. Estimăm că prin mărirea portofoliului de clienţi şi a cotei de piaţă vom înregistra o creştere a cifrei de afaceri cu circa 15% faţă de anul anterior.

Aveţi probleme de cashflow care vă pot afecta fluxul de aprovizionare /distribuţie?

Chiar dacă întâmpinăm greutăţi la încasarea facturilor, nu avem întârzieri sau probleme în lanţul de aprovizionare şi distribuţie a mărfurilor. Lucru pe care-l datorăm faptului că Macro este parte a unui puternic grup de firme, solid financiar.

Care vă sunt aşteptările pentru 2011?

În primul rând, aşteptăm o revigorare mai pronunţată a afacerilor în domeniul tipografic. Firmele care activează în acest domeniu sunt şi vor fi nevoite să acorde o atenţie sporită eficientizării procesului de producţie, reducerii costurilor de operare, asigurând în acelaşi timp calitatea maximă a produsului finit. Macro International Distribution este în măsură să răspundă imediat acestor necesităţi, livrând soluţia perfectă pentru aceste nevoi. Dorim să creştem cota noastră de piaţă cu aproximativ 20% şi să lărgim gama de produse şi servicii oferite clienţilor noştri.

Ce ne puteţi spune despre noile produse pe care le veţi comercializa din 2011?

Vom prezenta produse cu adevărat noi după expoziţia Drupa din 2012 – acest eveniment major fiind, aşa cum se ştie, locul de lansare a noilor tehnologii. Aşadar, anul viitor vom continua să ne promovăm gama curentă de produse şi soluţii.

Vă gândiţi să extindeţi aria de business în Europa de Est sau în Balcani?

Prioritatea noastră este piaţa autohtonă. În consecinţă, ne concentrăm eforturile în proporţie de 100% în România.

Similar Posts:

15 recommended
comments icon0 comments
0 notes
362 views
bookmark icon

Write a comment...