Analiza

Industria publicitară, o nouă piaţă pentru Macro

• Bookmarks: 16600


Macro International Distribution, importator de soluţii fotografice şi primul furnizor oficial al Canon pe piaţa locală, plănuieşte acomodarea producţiei publicitare de mare format. Directorul general al companiei, Claudiu Jacodi, vorbeşte despre noile direcţii ale parteneriatului dintre Macro şi producătorul japonez şi enumeră câteva puncte-cheie înscrise în strategia de extindere a portofoliului de produse şi clienţi ai distribuitorului.

Macro este importatorul oficial al echipamentelor de imprimare de format mare Canon în România. De când are acest statut? Care sunt obiectivele pentru 2011 și 2012? Sunt acestea impuse de Canon Europa?
Macro, prin departamentul foto-video, a fost primul importator oficial al Canon în România. După 10 ani de parteneriat solid, cele două companii au semnat un acord de colaborare care lărgește gama de soluții Canon pe care Macro are dreptul să le importe și distribuie în România, prin adăugarea întregului portofoliu LFP. Această decizie a coincis, în mod fericit, cu planurile de expansiune ale companiei japoneze, care acum acordă o atenţie mărită acestui domeniu de activitate. Expertiza pe care o are Macro în domeniul printului fotografic deschide oportunități multiple pentru Canon în România. Aceste oportunități sunt dublate prin decizia companiei noastre de a deveni un actor important și în distribuția de materiale, consumabile și echipamente de imprimare pentru producţia publicitară. Obiectivele sunt stabilite în comun de către cele două companii și vizează plasarea mărcii Canon în topul preferințelor celor ce activează în segmentul imprimării inkjet de mari dimensiuni.

Care sunt modelele care vor fi poziționate către furnizorii de servicii de imprimare? Care va fi argumentul principal de vânzare?
Fără nicio îndoială, raportul dintre calitatea Canon și prețul corect reprezintă argumentul principal care a fost luat în calcul de către firmele care au decis deja să folosească soluțiile noastre. Performanţele extrem de bune, obținute în condiții de cost redus și eficiență mărită, recomandă imprimantele și consumabilele Canon. Având în vedere adresabilitatea Macro, care se îndreaptă către printingul foto și cel publicitar, recomandăm clienților noștri seriile IPF 8300/6300 în 12 culori, pentru print foto, și, respectiv, gama nouă 8300S/6300S în 8 culori, pentru print publicitar indoor.

Care arie o considerați mai atractivă: piața de echipamente sau cea de consumabile și materiale?
În acest moment, vrem să performăm în vânzarea de echipamente. Considerăm extrem de interesant potențialul pe care îl are Canon în acest segment de activitate.

Pentru un distribuitor nou pe piață, în contextul economic de azi, ce este mai important: suportul asigurat de un nume consacrat (de exemplu, Canon) sau prețurile de dumping?
Pentru un actor nou în acest domeniu de activitate, care își face planuri pe termen mediu și lung, precum Macro, suportul pe care o marcă premium îl oferă este, indiscutabil, un avantaj competitiv foarte important. O afacere serioasă se construiește în timp, iar încrederea trebuie să stea la baza relațiilor de afaceri. Doar producătorii serioși, cu experiență, pot răspunde pe termen lung la nevoile utilizatorilor lor, oferindu-le soluții care să le permită o dezvoltare sănătoasă.

“Prețurile foarte scăzute ascund, aproape întotdeauna, capcane care pot genera pierderi substanțiale celor care sunt atrași de mirajul câștigului facil”, Claudiu Jacodi, general manager Macro International Distribution

Care va fi strategia de vânzare în țară a Macro pentru echipamente și materiale destinate producției publicitare: dealeri regionali sau agenți de vânzare în teritoriu? Există o abordare diferențiată a Bucureștiului față de restul țării?
Politica de vânzări a Macro este unitară, pentru că peste tot în țară sunt clienți care trebuie să beneficieze de servicii de calitate optimă. Noi punem la dispoziția clienților aceste servicii prin intermediul propriei echipe de vânzări. Colegii noștri din echipa de vânzări sunt instruiți să răspundă în timp util oricărei solicitări. Vom folosi aceleași politici pe baza cărora Macro a devenit, de mulți ani, cel mai important furnizor de soluții fotografice profesionale.

Enumerați, vă rog, trei argumente cu care ați încerca să convingeți un furnizor de servicii de imprimare să achiziționeze produsele pe care le comercializați (materiale sau cerneală).
Stoc permanent, calitatea produsului și a serviciului, prețuri corecte.

Similar Posts:

16 recommended
comments icon0 comments
0 notes
600 views
bookmark icon

Write a comment...