Toate produsele din gama Bordeaux, sticle ori cartuşe, vor fi dotate cu sisteme de protecţie împotriva falsificării sau apariţiei unor imitaţii, dar şi împotriva distrugerii lor. Aceste precauţii includ poziţionarea logo-ului firmei pe sticle, în relief, precum şi adăugarea unor coduri QR pe sticle şi cartuşe, care direcţionează cumpărătorii către site-ul oficial al companiei. Totodată, compania va folosi un design nou pentru aceste articole, care va avea un impact puternic şi va ajuta la diferenţierea pe culori şi produse. Fiecare cartuş este înfăşurat individual într-o pungă de plastic vidată şi inserat apoi într-o pungă de polietilenă, pentru a proteja produsul de posibilele accidente din timpul transportului. Aceste schimbări vor ajuta compania să crească eficienţa operaţională şi să îmbunătăţească procedurile de transport şi gestionare. Compania Bordeaux DigitalPrintink face investiţii pentru partea de producţie, dar şi pentru cea de logistică, o primă fază fiind îmbunătăţirea proceselor prin schimbarea materialelor de la cartuşele de cerneală. Potrivit reprezentanţilor companiei, soluţia adoptată de companie va creşte rezistenţa consumabilelor. Mai multe informaţii pe http://www.c-m-y-k.com. Pe piaţa din România, compania Macro International este distribuitor al produselor Bordeaux. Informaţii despre Macro găsiţi pe www.macro.ro.]]>
Similar Posts:
- Bordeaux Digital Printink dezvoltă noi tehnologii inkjet
- Konica Minolta: Cartușe de toner fabricate din sticle de polietilenă reciclate
- Industria de print are acum un târg eco
- Macro își adaugă în portofoliu echipamente Canon de format mare.
- Coca-Cola, Danone & Nestle, criticate pentru afirmațiile privind sticlele “100% reciclate”
One thought on “Producătorul Bordeaux inserează coduri QR pe cartuşele de cerneală”