Art Directors Club of Europe (ADCE) anunță începerea înscrierilor în cea de-a 22-a ediţie a ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising), desfășurată anul acesta sub sloganul “Foarte bine nu este destul de bine”. ADCE Awards (The Best of European Design and Advertising) este singura competiţie internaţională ce reuneşte lucrările premiate în cadrul competiţiilor locale, organizate de cluburile membre ADC Europe din 20 de ţări. În competiţia ADCE Awards 2013 pot participa din România cele 41 de lucrări premiate cu aur, argint sau bronz şi premiile de secţiune, cât şi lucrările nominalizate în cadrul competiţiei locale, ADCRO Awards din decembrie 2012.
Campaniile premiate cu aur pot intra în competiţia ADCE Awards fără să plătească o taxă de înscriere. Pentru România, acestea sunt: „The Delay” / Unicredit Ţiriac Bank Credit Express – 23 Communication Ideas [TV Category GOLD]; „Insane! How rockers paint in Regie: with their hair!!” / Duraziv Odorless Paint – Propaganda [Online Category GOLD]; „Tommy Lee Jones vs. Copy” / My Name Is Brand – Propaganda [Online Category GOLD]; „Your last journey” / Romanian Traffic Police Road Safety Campaign – Publicis Bucharest [Public Relations Category GOLD]; „Bills of Books” / Vodafone Electronic Bill – Propaganda [Direct Communication Category GOLD].
Lucrările trimise de cluburile locale trebuie să fie premiate în competiţia din ţara în care au fost concepute, iar înscrierile se fac online, de către agenţiile care le-au creat, la adresa: http://adce.submit.to, până la 10 mai 2013.
Cea de-a 22a ediţie a competiţiei ADCE Awards introduce şase noi categorii, menite să premieze acele campanii care depăşesc formulele clasice de publicitate, reunite sub umbrela “Integration and Innovation”: “Integrated Campaigns”, “Content Ideas”, “Product Ideas”, “Best use of Technology”, “Creative Strategy”, şi “Total Brand Communication”.
Juriul competiţiei, format din aproximativ 50 de creativi recunoscuţi la nivel internaţional, se va reuni în iunie, la Barcelona, pentru a stabili câştigătorii premiilor de argint, aur, Grand Prix şi nominalizările din cele 33 de categorii de concurs.
O noutate a acestei ediţii ADCE Awards este introducerea distincţiei “European Most Innovative Brand”, acordată de boardul ADCE pentru a recunoaşte inovaţia în comunicare la nivel european – standard pe care preşedintele şi boardul ADCE îl promovează şi îl încurajează.
Art Directors Club România (ADCRO), membru ADCE, este o asociaţie non-profit, fondată în 2008, al cărei obiectiv este de a promova excelenţa în creativitate, punând în legatură profesioniştii din industria comunicării vizuale din România. Pentru mai multe informații despre ADCRO, accesați site-ul www.adcromania.ro
Art Directors Club Europa (ADCE) – este o asociaţie non-profit, fondată în 1990, al cărei principal obiectiv este acela de a oferi o voce industriei creative din Europa. ADCE este o interfaţă a a comunităţii de comunicare şi design şi continuă să caute şi să promoveze talente din industria de publicitate, dar şi să organizeze ADCE Awards – una dintre cele mai prestigioase competiţii de Advertising şi Design din Europa. ADCE reuneşte 4.682 de membri din 20 de ţări europene: Austria, Bosnia-Herțegovina, Cipru, Croaţia, Cehia, Elveţia, Estonia, Georgia, Germania, Ungaria, Islanda, Italia, Marea Britanie, Portugalia, Rusia, România, Serbia, Slovenia, Spania şi Ucraina. Preşedintele ADCE este Amir Kassaei, Chief Creative Officer DDB Worldwide şi unul dintre cei mai cunoscuţi şi premiaţi creativi la nivel internaţional. Mai multe informații despre ADCE puteți obține pe site-ul www.adceurope.org