Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home2/parisresidence/print-romania.ro/wp-content/themes/times/functions.php on line 7609
Avem soluţia potrivită chiar înainte să apară vreo problemă – Print Romania
Default

Avem soluţia potrivită chiar înainte să apară vreo problemă

• Bookmarks: 2255


Tipografiile se aşteaptă la servicii perfecte din partea producătorilor de utilaje de tipar. În prezent, acest lucru înseamnă nu doar echipamente perfect funcţionale, dar şi servicii post vânzare rapide şi eficiente, pe care te poţi baza, un sistem flexibil de componente care să asigure o tipărire fără probleme, o perfectă interconectare a utilajelor şi oferirea de servicii de consultanţă eficiente. manroland reuneşte toate aceste activităţi într-un singur concept – PRINTVALUE.

PRINTVALUE de la manroland oferă un spectru cuprinzător de servicii: on-site, furnizarea de piese de schimb originale şi de consumabile de orice fel – toate în cel mai scurt timp. Strategia de service manroland asigură susţinerea optimizării proceselor de producţie prin reducerea costurilor şi prin mărirea eficienţei procesului de tipar. Avantajele clienţilor manroland sunt service-ul optimizat şi servicii complete de întreţinere a liniei de tipar, la fel ca şi planificarea pe termen lung şi securitatea financiară. Astăzi, serviciile de tipar ajută tipografiile din aproape 200 de ţări din toată lumea. PRINTCOM oferă un sistem complet şi competent rezultat din deceniile de experienţă, cercetare şi dezvoltare. PRINTNET este o soluţie performantă de workflow, controlul tiparului şi networking dintr-o singură sursă. Iar PRINTADVICE este sprijinit de cei 35 de ani de experienţă a Eurografica în consultanţă pentru industria poligrafică.

Reporter: Dr. Rall, explicați-ne pe scurt ce înseamnă PRINTVALUE.

Dr. Markus Rall: Abordarea noastră este simplă: veghem asupra problemelor înainte ca ele să apară. Experienţa noastră îndelungată ne permite să asigurăm clienților că un sistem de tipar funcționează cu randament optim într-un regim de lucru intensiv, și care, mai ales, este capabil să le furnizeze un profit decent. Grație PRINTVALUE, ne-am consolidat poziţia de furnizor care oferă o gamă largă de soluţii. Noi nu oferim clienţilor noştri doar echipamente de tipar, ci ne îndreptăm atenția asupra întregului ciclu de viață al producției și al aplicațiilor specifice.

Ce înseamnă aceste tipuri de servicii pentru clienţi?

Întotdeauna este vorba despre bani. Un sistem de tipar performant, pe care te poţi baza și care este capabil să prevină problemele, este esenţial pentru o tipografie profitabilă. Aşadar, clienţii noştri beneficiază de serviciile noastre preventive datorită, de exemplu, utilizării intensive a utilajelor. Competențele sistemului nostru PRINTCOM sunt dezvoltate şi testate în laboratoarele noastre. Acestea asigură procese de tipărire stabile, de înaltă calitate. PRINTNET asigură, de asemenea, fluență în operare, iar PRINTADVICE le oferă clienţilor suportul ideal atunci când doresc să-și optimizeze activitatea.

Care este punctul dumneavoastră de vedere asupra printului digital?

Am afirmat întotdeauna că urmărim subiectul cu mare atenţie. Suntem interesaţi de un parteneriat în domeniul printului digital şi suntem pe drumul cel bun, chiar dacă nu am ajuns încă în faza critică a luării unei decizii ferme.

Ce oferiţi pentru o activitate sustenabilă?

PRINTVALUE permite companiilor să îmbunătăţească numeroase aspecte, inclusiv legate de ecologie. Spre exemplu, noi oferim cerneală care nu numai că nu conţine ulei mineral, dar şi utilizează agenţi de întărire bazaţi pe resurse naturale regenerabile. De asemenea, nu folosim alcool isopropilic în soluţiile noastre de umezire, iar acest lucru înseamnă tipar fără alcool, o inovaţie pe care o avem de mulţi ani. Astfel de exemple se regăsesc în toate domeniile, până la planificarea serviciilor în cadrul tipografiilor în construcţie sau reorganizare.

Ce alte aspecte sunt incluse în serviciile de consultanţă?

Deciziile pentru viitor le luăm în prezent, iar aici ne oferim expertiza. Aşa cum am spus, pentru noi un serviciu complet începe înainte de a realiza investiţia într-o mașină de tipar. Întreaga plajă de servicii de consultanţă pentru clienţii noştri sunt reunite în PRINTADVICE, şi aici sunt incluse sfaturi ale experţilor în investiţii, planificarea unei hale de producţie, structurarea organizaţiei, management, proiectarea sistemelor şi optimizarea proceselor. Eurografica Systemplanungs GmbH – autoritatea din spatele serviciilor de consultanţă a PRINTADVICE – este un consultant şi un partener al industriei de peste 35 de ani.

În această privință, cu ce se diferenţiază manroland de ceilalți furnizori?

Experienţa acumulată face diferenţa. Este vorba despre a oferi, pe termen lung, o garanţie stabilă fiabilităţii şi a performanţelor înalte. Pentru a obține acest lucru, am creat structura necesară şi am aliniat întreaga companie la cerinţele clienţilor. Clienţii noştri apreciază acest lucru şi observă o creştere a productivităţii activităţii lor. Apropierea de clienţi joacă un rol foarte important: nou înfiinţatele sau extinsele companii de vânzări şi servicii din Australia, Brazilia, Mexic, Asia de Sud-Est şi Turcia, de exemplu, o demonstrează – aspect pe care îl tratăm cu toată seriozitatea.

Pe scurt, ce oferă PRINTCOM clienţilor?

Simplu. Ca fizician, prin formaţie, spun întotdeauna: „Lăsaţi variabilele acolo unde le este locul: în matematică!“ Cu PRINTCOM asigurăm constanţă. Produsele Printcom şi expertiza furnizează un avantaj decisiv pentru un tipar de calitate, productivitate şi performanţă pe întreaga durată de viață a sistemului de tipărire. Acest lucru înseamnă o productivitate superioară, reducerea costurilor de producţie, o calitate mai bună a tiparului şi, mai presus de toate, o disponibilitate mai mare a sistemului de tipar pe care să te poţi baza.

Produsele PRINTCOM sunt mai scumpe decât altele similare?

Produsele PRINTCOM oferă un foarte bun raport preţ/calitate, sunt testate şi certificate în laboratoarele noastre, şi asigură procese de tipar consistente la cea mai înaltă calitate posibilă. Clienţii noştri au încredere în noi şi onorează calitatea garantată de numele manroland. Acest aspect se diferenţiază complet de distribuitorii care doar vând şi apoi revând produse. Noi lucrăm foarte bine cu câţiva furnizori atent selectaţi şi avem capacitatea de le a oferi clienţilor recomandări obiective.

Totul dintr-o singură sursă – nu cumva acest lucru îi sperie puţin pe clienţi?

Ba chiar dimpotrivă. Noi ne concentrăm asupra tiparului. Aceasta este principala noastră competenţă. Ne câştigăm clienţii cu produse şi servicii extraordinare care îi ajută în afacerea lor. Noi le prezentăm cele mai bune soluţii, iar ei au întotdeauna la dispoziţie mai multe alternative.

De ce ar trebui cineva să semneze un contract de întreţinere?

Maşinile de tipar trebuie să ofere un nivel constant de performanţă, fără sincope, din prima până în ultima lor zi de funcţionare. Întreţinerea preventivă asigură menţinerea acestui nivel ridicat de calitate şi funcţionalitate. Acest lucru poate păstra momentele de întrerupere a funcţionării la minimum. Şi acesta este un argument economic important pentru multe tipografii pentru că doar utilajele care funcționează produc bani. De aceea, un contract de întreţinere oferă companiilor certitudinea unui volum anual constant de producţie şi costuri esti- mate clar, fără surprize.

Din punctul de vedere al serviciilor, care sunt, în prezent, cele mai importante cerinţe?

Chiar şi astăzi, viteza este totul. Cea mai importantă dintre sarcinile noastre este să ne ajutăm clienţii imediat, fără întârzieri. Acum realizăm acest lucru prin intermediul TeleSupport, 24 de ore pe zi, şapte zile pe săptămână, şi adesea oferim suport de la distanţă. Mai mult de 600 maşini manroland, de exemplu, sunt echipate cu TelePresence, adică sunt capabile să beneficieze de diagnoză la distanţă. Dar acesta este doar unul dintre aspecte. Clienţii noştri se află într-un domeniu în care competiţia devine din ce în ce mai dură, şi au nevoie să obţină maximum pe care îl pot da maşinile lor de tipar. Pe de-o parte, acest lucru înseamnă disponibilitatea spaţiului de tipar, iar pe de altă parte, o creştere a productivităţii prin optimizarea întregului proces de producţie. Serviciile Printservice oferă upgrade-uri prin intermediul procesului de întreţinere, la fel ca şi piese de schimb şi training. Adică tot ceea ce este necesar pentru o afacere orientată spre performanţă.

Ce face PRINTSERVICE pentru a oferi performanţă de-a lungul ciclului de viaţă al maşinii?

Îmbunătăţirile pe care noi le putem aduce post instalare oferă clienţilor posibilitatea de a beneficia de ultimele invenţii în domeniu. Acestea sunt module cu funcţii diferite. De exemplu, în timp ce un upgrade de software ori un dispozitiv pentru îndepărtarea depunerilor de cerneală ridică performanţele generale ale utilajului, upgrade-urile cum este InlineCoater Smart au scopul de a lărgi aria de aplicaţii la care poate fi utilizată maşina de tipar. Pentru tipografiile dedicate producerii de ambalaje, sunt foarte importante upgrade-urile care le permit să se adapteze noilor reglementări pentru obţinerea de certificări, precum cele care se aplică ambalajelor pentru produsele alimentare, de exemplu. La fel de importante pentru performanţa unei tipografii sunt timpul scurt de aprovizionare şi existenţa unui stoc consistent de piese de schimb şi consumabile. La fel ca în sectorul web offset, am introdus manroland STORE şi în domeniul tipografiilor în coală, un portal online de comenzi realizat special pentru clienţii noştri. Acesta a fost recent lansat, primii clienţi fiind deja conectaţi şi urmând alţii în scurt timp. Avem deja un răspuns foarte bun din piaţă. Aici piesele de schimb sunt listate în câte un catalog pentru fiecare utilaj în parte. Rezultatul: totul este la îndemână, se găseşte uşor şi rapid.

Interconectarea rămâne încă un subiect fierbinte. Ce are de oferit Printnet?

Printnet face tipărirea mai rapidă. Reţeaua PRINTNET şi oferta de integrare accelerează procesele unei tipografii datorită măririi semnificative a performanţei fluxului de lucru. De la primirea datelor şi procesarea imaginilor, până la prepress şi expediere, PRINTNET oferă o soluţie de la cap la coadă, unică, care vine în completarea celorlalte soluţii eficiente, care acoperă tot procesul, de la networking la automatizare completă.

Încontro se îndreaptă profesia de tipograf?

Este adevărat că tipografii foloseau în trecut altfel de instrumente şi aveau alte atribuţii decât în prezent. Acelaşi lucru este valabil şi pentru secretare ori supraveghetori. Aspectele de organizare şi control capătă tot mai multă importanţă. Tipograful de astăzi operează sisteme informatice moderne pentru a controla tipărirea. El se concentrează pe asigurarea şi creşterea productivităţii prin utilizarea optimă a tuturor posibilităţilor pe care le pune la îndemână tehnologia. Tiparul trebuie să se repoziţioneze pe piaţa multimedia şi să se pună la dispoziţia pieţei cu o activitate şi procese de producţie îmbunătăţite. Venirea în întâmpinarea acestor provocări face să fie atât de util PRINTVALUE şi serviciile sale, pe lângă ideile şi tehnologiile noi pe care acesta le aduce.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
255 views
bookmark icon

Write a comment...