Mai sunt 1.000 de zile până la Drupa 2012. Pe 7 august a început numărătoarea inversă pentru următoarea ediţie a celui mai mare târg internaţional în domeniul tiparului şi media – Drupa Düsseldorf.
Cu acest prilej, organizatorii au lansat campania de imagine şi informare „1.000 de zile“, prin care transmit semnale pozitive comunităţii Drupa din întreaga lume. „Suntem siguri că tocmai în astfel de perioade dificile este mai important decât oricând să-ţi precizezi şi să-ţi consolidezi poziţia. În cadrul activităţilor de marketing, participarea la târguri şi expoziţii joacă în continuare un rol important, aş spune chiar esenţial. Marile târguri internaţionale, în orice domeniu de activitate, deschid porţi către pieţele vizate, de aceea se numără printre măsurile de marketing preferate de jucătorii de succes“, subliniază Werner M. Dornscheidt, preşedinte Messe Düsseldorf GmbH.
Campania Drupa „1.000 de zile“ a fost lansată prin expedierea către potenţialii expozanţi a broşurii de informare – un produs tipărit premium care evidenţiază prin conţinut, grafi că şi sub aspect tactil punctele forte ale Drupa. Coperta este plastifiată, paginile de interior au fi nisaje parţiale cu lacuri UV, combinaţia de secţiuni pliate şi pagini cu dimensiuni mai reduse decât restul broşurii a constituit o adevărată provocare pentru producători şi pun foarte bine în evidenţă calitatea de excepţie a acestui produs „made by drupa“. Platforma crossmedia oferită de Drupa le este sugerată potenţialilor expozanţi pe ultima pagină a broşurii, acolo unde este indicat link-ul (www.drupa.de/countdown) care conduce către websiteul „1.000 de zile“, cu argumentele obiective pentru participare prezentate în limbajul afectiv al imaginilor de film.
Varianta virtuală Drupa 2012 este întregită de o serie de funcţiuni noi ale website-ului: cel mai mare târg internaţional pentru tipar şi media imprimate pune la dispoziţia utilizatorilor din întreaga lume un program auxiliar sub forma widget, respectiv gadget adaptat pentru Windows (www.drupa.de/1585), care facilitează o privire de ansamblu asupra tuturor evenimentelor relevante din cadrul conceptului Drupa. Ferestrele aferente pot fi plasate pe desktop sau în bara de meniu a computerului.
O altă noutate este sistemul Drupa destinat telefonului mobil, ce reuneşte toate informaţiile necesare expozanţilor şi vizitatorilor. Organizat cu o periodicitate de patru ani, reunind la fi ecare ediţie aproape 2.000 de expozanţi şi 400.000 de vizitatori din toată lumea, Drupa este, timp de 14 zile, capitala mondială a tiparului, eveniment la fel de important pentru specialiştii prezenţi cum sunt jocurile olimpice pentru sportivi. Următoarea ediţie se va desfăşura la Düsseldorf în perioada 3 – 16 mai 2012.