Default

Canon a strălucit la drupa

• Bookmarks: 26 • Comments: 1485


Ioana MARINESCU

Cel mai important lucru pe care l-a dorit Canon la drupa a fost acela de a le demonstra tipografilor potenţialul imens de business pe care îl au la dispoziţie. Vizitatorii au fost convinşi de acest lucru în stilul pe care şi-l pot permite doar liderii în domeniul soluţiilor din industria poligrafică: venind cu inovaţii în toate zonele din portofoliu, un portofoliu în plină expansiune.

În doar o decadă de când a debutat pe piaţa tiparului de producţie, Canon a devenit astăzi unul dintre principalii furnizori de soluţii digitale avansate pe această zonă atât pe maşinile de tipar de divers format, cât şi pentru sistemele de management al producţiei, dar şi pentru finisare.

Cei care au trecut prin standul Canon la drupa au putut vedea la lucru elemente din întregul portofoliu al companiei, integrate în nu mai puţin de 25 de sisteme de producţie, multe dintre ele efectuând procese complexe de administrare de date variabile sau finisare. Vizitatorii au putut găsi inspiraţie pentru propriile afaceri urmărind cele 300 de aplicaţii individuale, ilustraţii ale vastei palete de oportunităţi pe care le au la dispoziţie tipografii pentru a-şi diversifica şi extinde capacităţile.

Jeppe Frandsen, Executive Vice President, Canon Europe, comenta: „De prima dată de când am intrat pe piaţa tiparului de producţie, ne-am propus să schimbăm percepţiile în legătură cu ceea ce poate face tehnologia digitală, să-i inspirăm pe tipografi să-şi depăşească limitele şi să le furnizăm inovaţiile tehnologice şi informaţiile care le pot transforma afacerile.

Suntem în această industrie pe termen lung şi vom continua să oferim tehnologie digitală inovatoare pentru a construi afaceri mai bune pentru clienţii noştri. După drupa 2012 ne-am extins substanţial portofoliul, inclusiv pe zonele inkjet şi format mare, aşa că astăzi Canon are cea mai largă ofertă din întreaga industrie. Aici, la drupa 2016, putem demonstra că tiparul digital este o opţiune viabilă pentru aproape orice aplicaţie, la orice nivel de calitate, pentru o mare varietate de suport”.

Inovaţii tehnologice

Ceea ce s-a putut remarca la standul Canon, printre alte lucruri, a fost în primul rând efortul de investiţie făcut de companie pentru cercetare şi dezvoltare. Toate sistemele prezentate la Dusseldorf au făcut parte dintr-o nouă generaţie, indiferent de zona de portofoliul din care proveneau. Fiecare produs personalizat Canon lansat la drupa 2016 a arătat interesul companiei de a oferi suport furnizorilor de servicii de print prin oferirea de calitate optimă, versatilitate îmbunătăţită pentru suport şi productivitate crescută.

O listă scurtă cu inovaţii Canon la drupa:

  • Lansarea globală a Oce ColorStream 6000 Chroma, inkjet cu jet continuu, cu noile cerneluri Chromera, care extind capacităţile maşinii şi o duc către aplicaţii cu artă grafică high end;
  • Lansarea globală a Canon ImagePRESS C8000VP, după lansarea cu succes în toamna anului trecut a modelului de vârf ImagePRESS C10000VP, care oferă cea mai bună productivitate pentru toner, pentru o gamă largă de format;
  • Lansarea globală a noii opţiuni ColorGrip şi a noilor cerneluri pentru Oce VarioPrint i300, inkjet plană, care permit reproducerea culorilor la calitate înaltă pe mediile cretate offset;
  • Lansarea globală a seriei Oce Arizona 2200 plană de format mare, împreună cu recent lansata serie Oce Arizona 1200 şi cu Oce ColorWave 910;
  • Prima apariţie publică a maşinii inkjet cu jet continuu Oce ImageStream 2400, optimizată pentru tiparul pe medii offset standard, lansată în februarie 2015.

În ceea ce priveşte portofoliul în extindere al Canon în privinţa soluţiilor 3D, compania a venit cu mai multe soluţii şi aici, acestea lucrând cu sistemul software de management al fluxului de producţie Materialise Magics, implementat după acordul recent semnat între Canon şi Materialise.

Vizitatorii de la drupa 2016 au avut ocazia să vadă pentru prima dată prezentări live cu Voyager (sau, cum o denumesc cei de la Canon, Prototype Next Generation Production Inkjet Photo Press). Aflată încă în faza de dezvoltare, această maşină format B2+ are potenţialul de a stabili standarde noi de calitate pentru pozele produse cu tehnologie inkjet.

Transformare de business

Pentru ca vizitatorii să aibă cea mai bună experienţă pe perioada vizitării standului, la Canon acesta a fost împărţit în şapte zone de interes, în funcţie de tipul de afacere pe care îl are fiecare: tipar comercial; comunicare, inclusiv tipar tranzacţional şi direct mail; publishing, inclusiv cărţi, ziare şi reviste; advertising şi creaţie; funcţional şi industrial, inclusiv print 3D; packaging; foto.

Fiecare dintre cele şapte zone clar marcate prezenta o serie de sisteme la lucru efectiv, demonstrând cum Canon, printr-o serie de parteneriate pe termen lung cu furnizori de servicii de print, poate susţine dezvoltarea unor modele de business inovatoare, care pot susţine nevoile în schimbare ale clienţilor finali.

Dedicaţia cu care Canon le oferă în mod constant clienţilor soluţii complete personalizate care să genereze produse finale de calitate înaltă s-a văzut în toate cele şapte zone deschise publicului, cu o varietate mare de sisteme de management al producţiei, cu multe tipuri de mediu şi soluţii de finisare de la mai mult de 20 de parteneri în tehnologie.

Parteneriate noi între Canon şi Plockmatic şi BDT au fost anunţate în timpul târgului. Soluţiile ambelor companii au putut fi văzute lucrând cu sisteme Canon ImagePRESS color în standul Canon.

În centrul standului companiei se găsea Solutions and Consulting Hub, unde cei interesaţi puteau afla mai multe despre oferta Canon în materie de know-how tehnic şi soluţii, inclusiv instrumente de administrare a producţiei, de management al culorii sau de dezvoltare a afacerii.

#UNLEASHPRINT

Acesta a fost hashtag-ul şi sloganul Canon la drupa 2016, vizibil şi la standul Canon, dar şi în tot complexul expoziţional Messe Dusseldorf, locul unde s-a desfășurat drupa. Prin această campanie extinsă, compania a dorit să încurajeze tipografii să profite de oportunităţile noi.

Jeppe Frandsen a conclus: „Aici, la drupa 2016, le demonstrăm furnizorilor de servicii de print că pentru a dezlănţui printul cu adevărat trebuie să combine inovaţia tehnologică cu dedicaţia pentru transformarea modelelor de business şi inspirarea clienţilor cu idei creative şi chiar disruptive. Noi credem că reţeta succesului presupune să te înconjori de parteneri serioşi, care gândesc ca tine, iar Canon îşi doreşte să fie prima opţiune ca partener pentru orice fel de afacere cu print, cel care te ajută să îți regândeşti şi să îţi descoperi adevăratul potenţial”.

Scopul prezenţei Canon la drupa 2016 a fost acela de a dezlănţui potenţialul de business al tipografilor.

Canon a lansat Oce Arizona 2200, cea mai bună din clasa ei la calitate şi productivitate pe zona flatbed.

La drupa, Canon a prezentat în premieră Prototype Voyager Inkjet Photo Press.

Canon a extins raza de aplicaţii pentru sistemele ImagePRESS C10000VP şi C8000VP.

Canon Europe şi-a îmbogăţit gama de servicii de finisare în linie prin noul parteneriat cu Plockmatic Group.

Credit foto: drupa

Similar Posts:

26 recommended
comments icon1 comment
1 notes
485 views
bookmark icon

One thought on “Canon a strălucit la drupa

    Write a comment...