Default

Canon for Business 2014

• Bookmarks: 7626


În afară de prezența la Fespa, Canon a oferit un bonus anul acesta: compania a venit și mai aproape de clienți, prezentându-le cel mai complet portofoliu de soluții de tipar profesionale de pe piață chiar la ea acasă.

excelentă pentru Canon de a arăta ce are mai bun de oferit tipografilor în mai multe moduri decât doar prezența la târg. Pe lângă lansările de produse din cadrul expoziției, Canon a oferit o oportunitate unică partenerilor, clienților și presei: aceea de a vedea tot ce poate face compania pentru ei chiar într-una dintre cele mai importante fabrici Canon din Europa, aflată la Poing, la doar câteva minute distanță de capitala Bavariei.

În cadrul evenimentului desfășurat sub titlul „Canon for Business 2014”, fabrica de lângă München și-a deschis porțile timp de două săptămâni pentru mai bine de 2.600 de invitați din întreaga lume, cărora le-a dedicat un spațiu de peste 6.000 mp în care s-au prezentat produse, s-au organizat seminarii și, mai ales, doritorii au putut testa ei înșiși cea mai mare parte a soluțiilor prezente, asistați de specialiștii Canon, care le-au stat permanent la dispoziție. Pe lângă lansări, teste și seminarii, invitații au avut parte și de alte surprize plăcute: informații la zi din studii pe piață independente, programe de mentoring și chiar evaluări ale propriilor organizații din partea Canon pentru a identifica oportunitățile de creștere.

Cei 6.000 mp ai spațiului expozițional au fost împărțiți în patru secțiuni principale: Insight, Inspiration, Delivery și Support. Fiecare dintre acestea era împărțită pe subsecțiuni care „atacau” foarte multe dintre nișele de interes pentru tipografi, astfel încât fiecare vizitator să aibă parte de o imagine cât mai completă a tot ceea ce poate fi de interes pentru el într-o manieră personalizată. Zona Insight a fost dedicată celor mai noi informații obținute de Canon despre piața de print. Inițiativa „Building your future with print”, pusă în valoare în această secțiune, le-a dat ocazia tipografilor să descopere diferențele de percepție a pieței dintre furnizorul și cumpărătorul de tipar, oportunitățile de creștere din cadrul campaniilor multicanal și recomandările pentru operațiuni de succes pentru furnizorii de servicii tipografice.

Zona Inspiration a fost cea în care vizitatorii au putut găsi cele mai multe idei noi. Aici, aceștia au avut parte de un program extensiv de seminarii, de mentoring de business pentru a vedea care sunt problemele individuale ale organizațiilor clienților, plus programul „Canon Business & Innovation Scan”. Prin acesta din urmă, fiecare companie a putut beneficia de un audit independent în urma căruia s-au putut identifica capacitățile curente de business și ce anume poate fi folosit pentru creșterea organizației pe viitor.

Secțiunile Delivery și Support au fost cele unde oamenii tehnici s-au putut simți în largul lor. În cadrul acestor secțiuni, Canon a scos la expoziție (și la lucru) tot portofoliul său de soluții de tipar profesional, fie că a fost vorba de format mare, de alimentare continuă sau soluții soft, ca să dăm câteva exemple. Toate acestea au fost aranjate în funcție de aplicațiile pe care le pot desfășura. Faptul că gazda își dezvoltă continuu acest portofoliu s-a dovedit încă o dată valabil în cadrul expoziției de la Poing, mărturie stând lansările de produse noi prezentate la fabrica din Germania.

Printre acestea putem enumera lansarea în premieră europeană a seriei imagePRESS C800 (care completează gama de soluții de producție laser color de la Canon), a seriei Canon VarioPrint (soluții laser alb-negru ce impun noi standarde în zona de print tranzacțional și imprimare de carte) sau a deja bine-cunoscutului imagePress 7011 din zona de aplicații de graphic arts laser. De asemenea, în secțiunea wide format, clienții au putut vedea aplicații rulate pe mașinile Arizona (producție digitală pentru aplicații flatbed), Colorwave 900 (cel mai rapid echipament wide format din portofoliul Canon) ori Colorwave 650 dedicat producției de postere în format mare.

Una dintre atracțiile expoziției a fost demonstrația virtuală a proiectului Niagara, tehnologia inkjet de format B3 de la Canon care va acoperi atât în termeni de productivitate, cât și tehnologic spațiul dintre soluțiile high-end imagePRESS și cele entry-level cu alimentare continuă, permițându-le celor de la Canon să ofere soluții unor segmente de piață cărora nu li s-a adresat până acum.

Jeppe Frandsen, Head of Production Printing la Canon Europe, declara: „Suntem încântați să putem primi atât de mulți dintre clienții noștri la Canon Business 2014 și, făcând astfel, să ne ținem promisiunea pe care le-am făcut-o în martie anul trecut. Astăzi, Canon Europe este o organizație complet diferită față de ceea ce era cu ani în urmă în ceea ce privește portofoliul de soluții de tipar profesional, acum cel mai bogat de pe piață și în ceea ce privește capacitățile noastre de service. Totuși, unele lucruri cu bătaie lungă nu s-au schimbat – avem aceeași abordare, una de dezvoltare a unor relații pe termen lung cu clienții noștri printr-o combinație de investiții, inovație și inspirație. Organizând <> aici, la unitatea Canon din Poing, ne-am adus clienții mai aproape, arătându-le cum, cu ajutorul întregului nostru portofoliu de soluții de tipar, al serviciilor și al suportului cu valoare adăugată, îi putem ajuta să-și crească propriile afaceri apropiindu-se, la rândul lor, de propriii clienți”.

După cum spuneam, cele patru secțiuni principale erau împărțite în nu mai puțin de 13 subsecțiuni, fiecare dedicată unui anumit segment de aplicații de print. Toate au conținut o combinație de tehnologii, aplicații, consiliere și povești de succes ale celor care deja le folosesc. Auditul afacerii, propuneri de soluții, dezvoltarea afacerii, print tranzacțional și publishing, consumabile, artă grafică în format mare managementul proceselor, multichannel și direct mail sau servicii și suport sunt doar o parte dintre subiectele de interes atinse pe traseul organizat pentru vizitatori în expoziția de la fabrica din Poing a celor de la Canon. Subsecțiunile și sesiunile de training, evaluare, marketing, comunicare s-au dovedit surse de inspirație și pentru cei tehnici, dar și pentru manageri, care au avut ocazia să afle cum crede Canon că ar trebui să-și dezvolte relația cu clienții și ce anume le pot oferi acestora astfel încât să beneficieze de oportunitățile de dezvoltare a afacerilor împreună.

Vizita delegației Canon din România, prezentă prin Victor Matei (Partner Manager Canon România) și cei doi parteneri Canon de print profesional (Sama Consul și Eurocom), împreună cu clienții lor, nu a rămas fără rezultate: câteva mașini de producție color au fost vândute și la noi în țară, vedetele fiind primele două imagePRESS C800 care vor fi instalate în prima parte a semestrului al doilea din 2014. Vom reveni cu detalii referitoare la implementarea acestor soluții în următoarele numere ale revistei noastre.

Similar Posts:

7 recommended
comments icon0 comments
0 notes
626 views
bookmark icon

Write a comment...