Noua metodă dezvoltată de tipografii francezi permite diminuarea cantității de parfum utilizate și păstarea proprietăților olfactive pentru jumătate de an.
Tipografia Carestia, parte a grupului Arcade Beauty, a denumit noua metodă de parfumare a hârtiei „emulsionare parfumată” și a prezentat noua tehnologie la Salonul „Pack & Gift” de la Paris, potrivit publicației specializate Graphiline.
Față de metoda tradițională de impregnare a hârtiei cu parfum, prin noua metodă „reținerea fidelă a notei olfactive a parfumului durează luni de zile, fără a pierde din intensitate”, potrivit reprezentanților Carestia. Oficialii companiei din Grasse (oraș din sud-estul Franței) au mai precizat că avantajul metodei mai constă și în reducerea cu cel puțin 20% a cantității de parfum utilizate. Alte avantaje enumerate: soluția de parfumare este fără alcool, parfumul nu se mai evaporă, iar formalitățile administrative și vamale sunt mult simplificate.
Carestia este specializată în fabricarea eșantioanelor parfumate și dezvoltarea tehnicilor de parfumare a hârtiei și cartonului. (Romulus Cristea)
Similar Posts:
- Tehnologie revoluționară: Imprimantă care tipărește, dezimprimă și retipărește
- Câte role de hârtie termică folosește un hipermarket
- În Ucraina, a fost pusă în funcțiune prima linie de producere a hârtiei din frunze
- Un nou lider european pe piața hârtiei plusează o cifră de afaceri de 1,4 miliarde de euro (video)
- O publicație australiană a apărut cu un insert de hârtie igienică (video)