În cadrul galei Premiilor de Excelenţa IAA, care a avut loc pe 26 noiembrie la Palatul Cesianu-Racoviţă (sediul Galeriilor Artmark), doamna Maria Tudor, Managing Director Zenith Media, a fost desemnată „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare”. Aceasta a fost aleasă de către cei prezenţi la gală, dintre cei 19 câştigători ai Premiilor de Excelenţă IAA acordate anul acesta.
Maria Tudor. Foto: Roald Aron
La categoria Clienţi, au fost acordate cinci premii:
– Andrei Muşetescu, Fondator/ Director General CSOP a primit Premiul pentru Excelenţă în Cunoașterea Consumatorului;
– Gabriela Gălățanu, Grup BM Ciuc& Silva Heineken a primit Premiul pentru Excelenţă în Brand Management;
– Ecaterina Săfărica, Communications Associate Director Procter & Gamble Balkans, Turkey, Israel, Caucasus & Central Asia Republics a câştigat Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice;
– Mona Nicolici, CSR Director Petrom şi Raluca Kisescu, Avon Cosmetics au împărţit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială;
– Panos Makris, Commercial Director Cosmote a primit Premiul pentru Excelenţă în Marketing.
Ecaterina Săfărica. Foto: Roald Aron.
În categoria Agenţii, au fost acordate următoarele distincţii:
– Premiul pentru Excelenţă în Operaţiuni de Media a fost acordat Mariei Tudor, Managing Director Zenith Media;
– Ioana Mănoiu, GM GMP PR şi Gabriela Lungu, GM&CD The Practice au primit Premiul pentru Excelenţă în Relaţii Publice;
– Costin Radu, Managing Partner The Geeks a primit Premiul pentru Excelenţă în Comunicare Digitală;
– Oana Cociașu, Managing Partner Lowe Medic One a fost desemnată câştigătoarea Premiului pentru Excelenţă în Relaţii cu Clienţii;
– Sorin Trâncă, Preşedinte FFFF a primit Premiul pentru Excelenţă în Responsabilitate Socială;
– Adrian Boţan, VP Creative Excellence CEE, McCann Worldgroup a primit Premiul pentru Excelenţă în Creaţie Publicitară.
Oana Cociașu. Foto: Roald Aron.
Sorin Trâncă. Foto: Roald Aron.
În categoria Media s-au acordat patru premii:
– Premiul pentru Excelenţă în presa scrisă a fost acordat lui Cristian Hoştiuc, Jurnalist Ziarul Financiar;
– Nadia Tătaru, Director General Itsy Bitsy, alături de Mihai Dobrovolschi şi Vlad Craioveanu, realizatori Radio Guerrilla au câştigat Premiul pentru Excelenţă în Producţie radio;
– Orlando Nicoară, CEO Mediafax Group a primit Premiul pentru Excelenţă în publicaţii online;
– Mona Segall, Producător General ProTV a câştigat Premiul pentru excelenţă în producţie TV.
Cristian Hoştiuc de la Ziarul Financiar, alături de Veronica Savanciuc de la Lowe & Partners. Foto: Roald Aron.
Mihai Dobrovolschi şi Vlad Craioveanu. Foto: Roald Aron.
Orlando Nicoară. Foto: Roald Aron.
Tot în cadrul galei, au fost acordate şi următoarele premii speciale, astfel:
– Premiul de Excelenţă pentru Tânărul Profesionist al anului a fost acordat lui Sebastian Olar, Copywriter McCann Erickson România;
– Premiul pentru Excelenţă pentru Educaţie în Marketing şi Comunicare a fost primit de Eusediu Margasoiu şi Cristina Gheorghe, consultanţi The Network;
– Dr. Pavel Chirilă a primit Premiul de Excelenţă pentru CSR, acordat în afara industriei;
– Neagu Djuvara a primit Premiul de Excelenţă acordat unei Personalităţi din afara Industriei.
Dr. Pavel Chirilă. Foto: Roald Aron.
Maria Tudor, Managing Director Zenith Media, a fost desemnată „Personalitatea Anului în Marketing şi Comunicare”. Aceasta a fost votată live, dintre câştigători, de către cei prezenţi la gală, printr-o soluţie oferită de Mediapost Hitmail. Gala a a fost prezentată de Tudor Giurgiu.
Tudor Giurgiu. Foto: Roald Aron.
Din dorinţa Comitetului IAA de a a adăuga valoare evenimentului, ediţia de anul acesta a suferit câteva modificări de structură: pentru prima dată au existat trei categorii distincte, în cadrul fiecărei dintre acestea oferindu-se premii pentru mai multe specializări profesionale.
Nominalizările candidaţilor au fost făcute în perioada 1 – 19 Noiembrie 2012, au venit din partea celor ce lucrează în industria de marketing şi comunicare şi au ţinut cont de trei criterii esenţiale: fapta în sine pentru care este nominalizată persoana respectivă, impactul pe care l-a avut în industrie şi considerente etice.
Cele 88 de nominalizări au fost analizate şi evaluate de trei comitete de jurizare distincte: Consiliul Director IAA, Senatul IAA şi un comitet format din laureaţi ai ediţiilor anterioare.
Premiile de Excelenţă IAA reprezintă o iniţiativă pe termen lung a Consiliului Director, un demers al asociaţiei de a recunoaşte, promova şi recompensa public persoanele care au contribuit decisiv la ridicarea standardelor profesionale şi etice în industria de comunicare din România.
Mai multe informaţii găsiţi pe www.iaa.ro
(Sursă: The Institute)