Agenţiile de publicitate Mercury360, Ogilvy&Mather Bucureşti, Propaganda şi Saatchi&Saatchi România au fost premiate săptămâna trecută la gala decernării premiilor AdPrint 2011, unde au primit cinci trofee.
Campania „Drifting Away”, realizată de echipa Propaganda, formată din reprezentanţii Andrei Tripsa, Bogdan Moraru, Tudor Pascanu şi Vlad Tomei, a câştigat premiul Gold Angel la categoria Outdoor&Poster, secţiunea Art, Culture, Media&Entertainment.
Agenţia Ogilvy&Mather Bucharest, prin echipa formată din Corina Bompa, Dani Macarie, Albert Nica, Cătălin Popescu şi Dan Gherman, a fost premiată cu Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secţiunea Services, pentru lucrarea „Destinations” – Tarom.
Premiul Bronze Angel din categoria Press&Magazine, secţiunea Durables and Other Consumer Goods, a fost acordat agenției Saatchi&Saatchi România, care l-a primit împreună cu sucursala aceleiaşi companii din Geneva.
Echipa Saatchi&Saatchi, ce a realizat campania „Skin Sensations”, este formată din Carolyn Dateo, Daniela Nedelschi, Danielle Etzin, Derek Green, Flavia Engelmann, Irina Popp, John Pallant, Jorg Riommi, Liana Petraşcu, Lucian Cernat, Monica Garbur, Philippe Zell, Roger Kennedy, Tania Retchisky, Thijs Hoogenboom, Vitalie Brega, Carioca (studio foto).
Printre cele 13 agenţii europene premiate în cadrul galei se mai numără Abbott Mead Vickers BBDO London, Demner Merlicek & Bergmann Viena, Grey Paris, Herezie Franţa, JWT Italia, Kolle Rebbe Hamburg, Publicis Amstelveen, Publicis Conseil Paris, Publicis London, Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv, Spillmann/Felser/Leo Burnett Zurich şi Y&R Paris.
Juriul AdPrint 2011 a acordat 37 de trofee, dintre care 4 în categoria Best Use Of, 11 pentru Gold Angel, 9 în Silver Angel, 8 Bronze Angel, dar şi premii speciale.
Cele mai bune printuri din Europa, premiate de juriul AdPrint, vor fi expuse în perioada 20 aprilie-19 mai pe un suport neconvenţional – gardul care înconjoară Muzeul Naţional de Artă al României.
De asemenea, lucrările câştigătoare în cadrul competiţiei de anul acesta pot fi vizualizate şi online, pe site-ul festivalului, www.adprint.ro.
AdPrint este un festival european de publicitate care premiază echipele de creaţie pentru excelenţă în print, astfel urmărind să recunoască şi să promoveze cele mai bune printuri publicitare din Europa.
Acest eveniment este singurul festival de publicitate european dedicat exclusiv printului şi se adresează echipelor de creaţie, nu doar agenţiilor de publicitate sau persoanelor fizice. AdPrint este organizat de The Insitute, parte a grupului Millenium, şi a devenit festival european în 2004.