Conform comunicatului remis presei de organizatorul „The Institute”, competiția europeană de creație AdPrint reunește anul acesta cele mai bune lucrări de print din Austria, Bulgaria, Cipru, Elveția, Franța, Germania, Grecia, Israel, Italia, Marea Britanie, Olanda, Republica Moldova, România, Rusia, Serbia, Spania și Ucraina.
Ajuns la cea de-a 12-a ediție, festivalul european care premiază exclusiv creația grafică din domeniul comunicării tipărite se bucură de participarea a 72 de echipe de creație, provenite din 43 de agenții europene: Abbot Mead Vickers BBDO, Agence. V., Brands&Bears, busybuilding, Combinat creative factory, Communis d.o.o., Demner, Merlicek & Bergmann Viena, dobroff studio, Frank, GAV, Graffiti BBDO Bucharest, Grey Bucharest, Grey Paris, Herezie, JWT Italia, JWT Spania, Kolle Rebbe Hamburg, Leagas Delaney Italia, Marimo, McCann Erickson Italia, McCann Erickson Spania, Mercury360, Michurin, Ogilvy&Mather Bucharest, Piko, Propaganda, Publicis Amstelveen, Publicis Conseil Paris, Publicis London, Publicis United Moscow, Reforma Advertising, Ruiz Nicoli Lineas, Saatchi & Saatchi Geneva, Saatchi & Saatchi Romania, Spillmann/Felser/Leo Burnett, Stichting Tamago, TBWAItalia, TBWASmart, Telia & Pavla/BBDO, Tempo Advertising, Volt Communication, Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv, Y&R Paris.
Cele 258 de lucrări înscrise în concurs vor fi supuse dezbaterii unui juriu prezidat de Carl Le Blond – Chief Creative Officer Ogilvy Group Rusia. Acesta îl va avea coleg de echipa pe Tony Strong, Copywriter, AMV BBDO, Londra. „Este o onoare să prezidez acest juriu. Privind la standardele de anul trecut, dar și la cele din anii anteriori, AdPrint se distinge prin focusul simplu și clar pentru print și cred că alegerea de a avea un juriu format din echipe este extrem de inspirată”, consideră Carl le Blond.
AdPrint este singurul festival european de publicitate care premiaza cele mai bune echipe de creație pentru excelență în comunicarea tipărită. Misiunea AdPrint este de a promova printul și valorile sale la nivel internațional. Prin urmare, unul dintre principalele obiective ale ediției din 2011 a festivalului, este de a reuni cele mai bune printuri din Europa și de a le promova la adevărata lor valoare.
Pentru a indeplini aceasta misiune, AdPrint se bucură de sprijinul partenerului sau tradițional, Lürzer’s Archive și, de asemenea, de suportul a doi noi parteneri pentru 2011: Art Directors Club of Europe (ADC*E) și Berlin School of Creative Leadership.
(Sursă: The Institute)