Default

AdPrint 2011 și-a premiat câștigătorii

• Bookmarks: 16505


În seara zilei de 19 aprilie, în cadrul evenimentului „AdPrint Romanian Winners Party” organizat în clubul La Muse din București, cele mai bune printuri din Europa și-au primit trofeele AdPrint 2011 acordate de juriul prezidat Carl le Blond, Chief Creative Officer Ogilvy Group Rusia. În total au fost acordate 37 de trofee, dintre care 4 în categoria Best Use Of, 11 Gold Angel, 9 Silver Angel, 8 Bronze Angel, plus premiile speciale.

Publicis Conseil Paris a fost desemnată Agency of Angels, în urma punctelor acumulate de campania „Asphaltisation” (vezi cele trei imagini de mai jos), care a câștigat cele mai multe trofee din competiție, inclusiv Grand-Prix Outdoor&Poster. Aceleiași agenții i-a revenit și trofeul Golden Team, datorită echipei formate din Alexandra Offe, Frédéric Royer si Véronique Sels.

Trofeele Silver Team și Bronze Team au fost caștigate de echipele agențiilor Publicis London, respectiv Abbott Mead Vickers BBDO London. Rețeaua Publicis Worldwide a fost recompensată cu titlul de Network of Angels, datorită premiilor obținute de Publicis Conseil Paris, Publicis London si Publicis Amstelveen.

Din România, agențiile premiate la AdPrint 2011 sunt Mercury360, Ogilvy&Mather Bucharest, Propaganda si Saatchi&Saatchi Romania. Acestea se afla alături de alte 13 agenții europene câștigătoare în cadrul competiției de anul acesta: Abbott Mead Vickers BBDO London, Demner Merlicek & Bergmann Viena, Grey Paris, Herezie Franța, JWT Italia, Kolle Rebbe Hamburg, Publicis Amstelveen, Publicis Conseil Paris, Publicis London, Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive Tel Aviv, Saatachi&Saatchi Geneva, Spillmann/Felser/Leo Burnett Zurich și Y&R Paris.

Agențiile românești au câștigat la această ediție cinci trofee. Echipa Mercury360, formată din Cristian Scurtu, Emanuel Borcescu și Liviu Turcanu, a fost premiată pentru campania „Longer Day” (execuții „Street” și „Office”) cu Best Use of Illustration și Silver Angel în cadrul categoriei Outdoor&Poster, secțiunea Fast Moving Consumer Goods. Ogilvy&Mather Bucharest, reprezentată de echipa Albert Nica, Catalin Popescu, Corina Bompa, Dan Gherman și Dani Macarie, a fost premiată cu Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secțiunea Services pentru lucrarea „Destinations”.

Campania „Drifting Away” semnată de echipa Propaganda, formată din Andrei Tripșa, Bogdan Moraru, Tudor Pascanu și Vlad Tomei, a câștigat Gold Angel în categoria Outdoor&Poster, secțiunea Art, Culture, Media&Entertainment.

Saatchi&Saatchi România a câștigat Bronze Angel în categoria Press&Magazine, secțiunea Durables and Other Consumer Goods împreună cu agenția din aceeași rețea – Saatchi&Saatchi Geneva. Echipa Saatchi&Saatchi care a realizat campania câștigătoare „Skin Sensations” este formată din: Carolyn Dateo, Daniela Nedelschi, Danielle Etzin, Derek Green, Flavia Engelmann, Irina Popp, John Pallant, Jorg Riommi, Liana Petrascu, Lucian Cernat, Monica Garbur, Philippe Zell, Roger Kennedy, Tania Retchisky, Thijs Hoogenboom, Vitalie Brega, Carioca (studio foto).

Cele mai bune printuri din Europa, premiate de juriul AdPrint, vor fi expuse în perioada 20 aprilie – 19 mai pe un suport neconvențional – gardul Muzeului Național de Artă al României. De asemenea, lucrările câștigătoare în cadrul competiției de anul acesta vor putea fi vizualizate și online pe site-ul festivalului www.adprint.ro.

(Sursă text și imagini: The Institute)

Similar Posts:

16 recommended
comments icon0 comments
0 notes
505 views
bookmark icon

Write a comment...