Grey România, Tempo Advertising şi Propaganda sunt singurele agenţii româneşti care au fost premiate la cea de-a 11-a ediţie a festivalului de publicitate internaţional Adprint, desfăşurat la sfărşitul săptămânii trecute în Bucureşti. Românii au urcat pe scenă alături de nume sonore precum Ogilvy Paris, Leo Burnett Madrid, Publicis Conseil (Paris) sau JWT Milano.
Dacă Tempo Advertising şi Propaganda au câştigat fiecare câte un Bronze Angel, la categoriile Unconventional Media şi, respectiv, Adprint Press & Magazine, Grey Bucureşti a făcut o figură şi mai frumoasă şi a plecat acasă cu două premii, un Bronze şi un Silver Angel. Execuţiile câştigătoare de argint şi bronz ale celor de la Grey au fost „Flower pots”, pentru campania Lenor, categoria Unconventional Media şi „Punks”, „Caught in the Act” şi „Graffiti”, pentru campania Eastpak, categoria Adprint Outdoor & Poster, Durables and other Consumer Goods.
Marea câştigătoare a festivalului este agenţia de publicitate Ogilvy France, care a primit titlul de Agency of Angels, alături de alte şase premii. Cea mai premiată campanie a francezilor a fost „Melting”, pentru brandul Perrier, care a câştigat Gold Angel şi Grand Prix la categoria Adprint Outdoor&Poster, Gold Angel la Adprint Press & Magazine şi Winner la Best Use of Art Direction.
Despre festivalul din acest an, Fergus Ohare, Associate Creative Director la Ogilvy Paris spune că a contat foarte mult componenţa juriului, care poate fi comparată cu orice alt festival internaţional de renume. „Numele aflate în panelul de juraţi ne-a determinat să înscriem lucrări la Adprint. Suntem foarte bucuroşi pentru premiile câştigate. Într-o perioadă destul de grea din punct de vedere financiar, acestea vin să ridice moralul şi nivelul de entuziasm din agenţie”, a declarat Ohare pentru Print Magazin.
Decernarea premiilor a avut loc în seara zilei de sâmbătă, 27 martie, în Jet Set Events Hall, într-o atmosferă demnă de timpurile când economia încă duduia. La ediţia Adprint din acest an au participat 58 de agenţii europene, cu peste 300 de lucrări. Din România, s-au înscris 11 agenţii, printre care şi Tempo Advertising, Graffiti BBDO, Mercury 360, Grey Bucureşti sau Saatchi and Saatchi. Lucrările sunt expuse pe gardul care înconjoară Muzeul Naţional de Artă Contemporană din Piaţa Revoluţie şi pot fi vizionate de câtre publicul larg până la sfârşitul lunii aprilie.
Pentru a viziona imaginile lucrărilor câştigătoare, click pe imaginea de sub titlul articolului.
Pentru a viziona imagini de la evenimentul AdPrint 2010 accesaţi galeria de imagini.