Stiri

De pe terenul de golf, mai-marii industriei publicitare raportează: MISIUNE ÎNDEPLINITĂ

• Bookmarks: 15580


Adline Solutions, lider în furnizarea de echipamente și consumabile pentru producția publicitară, și-a invitat clienții și partenerii din industrie (și nu numai) să se relaxeze pe malul Mării Negre la un concurs de golf. Astfel, prieteni și colaboratori, veterani sau începători, s-au putut simți bine împreună, concurând din nou sau tocmai descoperind acest sport. Concursul denumit Advertising Golf Cup a fost găzduit pe 13 iulie de complexul Lighthouse Golf & Spa de lângă Balcic. Aici și-au așteptat invitații sponsorul principal, Ionuț Șișu, managerul Adline Solutions, și organizatorul, Mădălina Șerban, owner al companiei Inmedia Field, să încerce terenul ireproșabil pe care gazdele bulgare l-au pus la dispoziție.

„De anul trecut am avut ideea organizării unui astfel de eveniment, dar abia anul acesta am reușit să o facem și s-a nimerit mai bine pentru că s-a amânat Print & Sign 2013. Trebuia să avem un eveniment și am ales golful încercând să schimbăm puțin imaginea business-ului din această industrie. Am vrut să înlocuim rugby-ul cu golful. Fair play-ul nu poate aduce în domeniul nostru decât lucruri bune, iar golful excelează în așa ceva”, a declarat Ionuț Șișu pentru Print Magazin.

 

Articolul integral îl puteți citi în ediția tipărită a revistei Print Magazin numărul 41.

Similar Posts:

15 recommended
comments icon0 comments
0 notes
580 views
bookmark icon

Write a comment...