Default

Dinu Pescariu a câștigat Turneul de golf Ad Line Solutions și Demis Papillon Golf Academy

• Bookmarks: 21575


A VII-a ediție a cupei de golf s-a desfășurat la Thracian Cliffs Golf & Beach Resort din Bulgaria

Turneul de golf organizat de Ad Line Solutions si Demis Papillon Golf Academy a încheiat cu succes, pe 15 august 2015, cea de-a VII-a ediție, aceasta fiind și cea mai spectaculoasă dintre toate cele care au fost organizate până în prezent. Unul dintre motive este și locul unde a avut loc – Thracian Cliffs Golf & Beach Resort situat pe țărmul Mării Negre din Bulgaria. Cu un peisaj unic în această zonă, terenul de golf acoperă 85 de hectare, anul trecut primind distincția „Golf Resort of the Year Europe 2014” din partea IAGTO (International Association of Golf Tour Operators). Încadrat de stânci de coastă, terenul are toate șansele să devină unul dintre cele mai importante din industria golfului la nivel mondial, datorită amplasării accidentate de excepție.

 

Dan CĂLIN

 

În plus, evenimentul a beneficiat de o participare de excepție. De aceea, cupa își menține renumele de cel mai important eveniment de golf din România și din Europa de Est. Thracian Cliffs Golf & Beach Resort Bulgaria a găzduit 72 de participanți din mai multe țări europene și asiatice printre care România, Bulgaria, Marea Britanie, Germania, Coreea de Sud, Elveția, Rusia și Franța. Au fost și invitați de renume, precum fostul jucător de tenis Florin Segărceanu și Prințul Dimitrie Sturdza. Ambii au ocupat locul al III-lea în divizia A, respectiv în divizia B. Câștigătorul ediției din acest an a fost un alt jucător de tenis, Dinu Pescariu, astfel trofeul fiind păstrat tot de un român, la fel cum s-a întâmplat și la edițiile precedente, Nicolae Kovacs și Bruno Negoiță fiind câștigătorii ultimelor două ediții. Aflat la a cincea participare în acest turneu, fostul tenismen a reușit un rezultat de 79 de lovituri, față de cele 72 posibile.

Partenerul consacrat al acestui turneu, Ad Line Solutions, a fost reprezentat de managerul companiei, Ionuț Șișu: „Ediția aceasta a depășit așteptările noastre, cele 72 de locuri fiind ocupate în numai cinci zile de la anunțarea oficială a turneului. Compania noastră susține și crede în această cupă importantă pentru golful românesc, care se desfășoară de șapte ani, și în rezultatele sale din ce în ce mai promițătoare. Ne bucurăm că și acest turneu a fost câștigat de un român, fapt care întărește crezul că golful românesc se află pe un traseu ascendent și așteptăm cu nerăbdare ediția din anul 2016 care se anunță încă de pe acum una spectaculoasă, dacă ținem cont de rezultatele bune și de interesul ridicat de care se bucură Cupa Academiei de Golf Demis Papillon și Ad Line Solutions”.

Alături de turneul de seniori s-a desfășurat și cel pentru juniori, o competiție cu tradiție și care, în timp, a format jucători care acum au performanțe importante în concursuri internaționale. Ediția de anul acesta a fost împărțită în trei divizii valorice pentru seniori, dar a inclus, pentru al doilea an consecutiv, și una dedicată doamnelor, câștigată de Mirela Blasius. Cupa a oferit premii în valoare de 10.000 de lei și a fost susținută de partenerii tradiționali ai turneului (Ad Line Solutions, Nazdar și Flora Digital), dar și de companii de renume (Best Business Travel, Lenovo și Crama Oprișor – cea care a oferit o degustare de vinuri în cadrul resortului). La ediția din acest an, au răspuns invitației mai multe nume importante din industria publicitară autohtonă: Bruno Negoiță – Next Advertising, Laurențiu Jiga – Brand Management, Mihai Drilea – DCM Design, Mădălina Șerban – Inmedia Field, toți fiind împătimiți ai jocului de golf.

„Cupa crește în importanță de la an la an. Anul acesta am mutat turneul pe terenul de la Thracian Cliffs Golf & Beach Resort, cel mai spectaculos din regiune, iar asta a adus o reală provocare pentru competiție. Mă bucur că un român a câștigat și în acest an competiția. Asta mă motivează să lucrez și mai mult cu golferii din țară pentru a crește acest sport frumos, dar puțin cunoscut. În cei șapte ani de existență, Academia de Golf a ajutat la formarea a peste 600 de jucători de golf, dintre care mai bine de jumătate sunt din România. De aceea, ne-am dorit ca și anul acesta să păstrăm categoriile de începători și juniori. A fost obiectivul nostru încă de la început și dorința regretatului Mihai Olaru. Mă bucur că, și anul acesta, alături de noi au fost cei de la Ad Line Solutions, susținători entuziaști ai golfului”, a declarat Demis Papillon.

 

Ad Line Solutions şi pasiunea pentru golf

Pentru Ad Line Solutions golful este integrat în planurile anuale pe care le gândește compania, motiv pentru care aceasta a devenit partenerul principal al turneului. Fondată în anul 2007, Ad Line Solutions oferă soluții complete pentru producția publicitară din România și reprezintă una dintre cele mai solide companii din această industrie, cu o ofertă variată de produse și servicii. Ionuț Șișu, managerul companiei, participă anual la acest turneu, atât ca sponsor prin intermediul companiei pe care o conduce, cât și ca jucător.

 

Academia de Golf Demis Papillon

Academia de Golf Demis Papillon (AGDP) este o organizaţie non-guvernamentală care militează pentru dezvoltarea şi popularizarea golfului în România. Demis Papillon a fondat-o în anul 2009 și vizează, pe termen scurt, dezvoltarea jucătorilor de golf în Constanţa şi Bucureşti, urmărind, pe termen lung, creşterea şi formarea jucătorilor de golf din România, Bulgaria și Europa de Est. Din anul 2014, AGDP a devenit partener al cunoscutei școli de golf Gary Edwin din Australia, școală ce are filiale deschise pe toate continentele lumii.

Similar Posts:

21 recommended
comments icon0 comments
0 notes
575 views
bookmark icon

Write a comment...