Conform unui mesaj transmis de Bogdan Vasilescu, directorul general Grup Transilvae, echipa sa se întoarce de la târgul drupa 2012, organizat în perioada 3 – 6 mai la Düsseldorf, cu promisiunea unor intenții de cumpărare venite din partea clienților români care depășesc 3 milioane de euro, acestea provenind din întreg spectrul de soluții grafice oferite de companie: imprimante digitale pentru format lat și superlat de la HP, echipamente digitale de tipărire și finisare de la MGI Digital Graphic Technology, mese de tăiere Esko etc.
Grup Transilvae a fost prezentă la ediția drupa din acest an cu întregul efectiv de top manageri, în afară de directorul Bogdan Vasilescu (în imagine) din echipă mai făcând parte doamna Corina Trascău și domnii Remus Fărcaș, Mihai Marusciac și Dorin Pițigoi, ultimul abia întors de la ultima întâlnire a Comitetului Tehnic TC130 de pe lângă ISO care a avut loc la Jakarta, Indonezia, unde a reprezentat România.
Misiunea echipei Grup Transilvae prezente la drupa 2012 nu a fost nicidecum una ușoară, date fiind importantele parteneriate exclusive pe care furnizorul clujean le are pentru zona României cu câțiva mari producători mondiali de tehnologii grafice.
Similar Posts:
- LAB2011 – un eveniment de referință dedicat industriei tipografice
- Episodul 9 – Bogdan Vasilescu – partea a doua
- Grup Transilvae: Ne vedem la Fogra Colour Management Symposium
- Întâlnirea membrilor Asociației Tipografilor Transilvania 12 aprilie 2019, Poiana Brașov
- Un eveniment cu buget de 2 milioane de euro și unul cu 20.000 de vizitatori