Konica Minolta Business Solutions Europa GmbH a semnat un acord pentru achiziţia Charterhouse PM Limited, lider european în servicii de producție de marketing. Cel mai probabil, achiziţia se va finaliza înainte de sfârşitul anului 2012.
Achiziţia Charterhouse face parte din strategia Konica Minolta de a investi în servicii de Print Management. Konica Minolta va combina Serviciile de Print Management (PMS) cu Serviciile de Marketing Management (MMS) precum şi Serviciile Optimizate de Printare (OPS) cu serviciile de Consultanţă a Proceselor de Business (BPC). Acestea vor fi conectate şi susţinute de Konica Minolta prin managementul relaţiilor cu clienţii şi diverse alte soluţii de management ale fluxului de lucru. Prin intermediul acestei strategii, Konica Minolta îşi extinde portofoliul de servicii de printare şi preia conducerea în trecerea către digital a industriei comerciale de tipar.
Gary Mahoney, CEO Charterhouse, și Ken Osuga, presedintele Konica Minolta B.S. Europa. Foto: Print Monthly.
Charterhouse PM Limited este o companie din Marea Britanie care oferă servicii de management şi producţie de marketing pentru branduri globale de pe 35 de pieţe europene, deține 21 birouri, printre care sediul central pentru Europa aflat la Paris şi unitatea de producţie digitală la Londra.
Clasat în 2012 pe locul 38 în topul Sunday Times International Track 200, Charterhouse a realizat în ultimii ani o creştere semnificativă, datorită extinderii geografice, câştigării unui număr mare de contracte în Europa şi creşterii cererii pentru serviciile de multichannel marketing. Având o experienţă vastă în producţia publicitară digitală, Charterhouse se află într-o poziție importantă pentru a valoriza creşterea pieţei de producţie de marketing, piaţă în care clienţii urmăresc atât eficienţa, calitatea, cât şi consecvenţa.
Gary Mahoney, CEO, Charterhouse: „Clienţii sunt interesati de capabilităţile noastre globale iar, prin intermediul Konica Minolta, Charterhouse va deveni cu adevărat o afacere la nivel global. Datorită forţei sale în Asia şi America, Konica Minolta ne oferă deschiderea şi resursele financiare necesare pentru a ne continua extinderea la nivel global şi pentru a oferi clienţilor noştri servicii de cea mai bună calitate.”
Ken Osuga, Presedinte al Konica Minolta Business Solutions Europa: „Această investiţie strategică va extinde în mod semnificativ capabilităţile de tipar digital şi servicii de marketing management pe care le putem oferi clienţilor noştri. Charterhouse are un palmares impresionant în acest domeniu, lucrând cu multe dintre cele mai mari branduri din lume. Suntem încântaţi să le fim alături în procesul de creştere la nivel global.”
Charterhose va fi condusă de echipa de management actuală şi va continua să opereze ca Charterhouse, de la sediul central actual şi prin reţeaua de birouri deja existentă.
Charterhouse PM Limited are sediul central în Hatfield, Marea Britanie, cifra de afaceri a companiei fiind de aprox. 100 mililoane Lire Sterline. Cu un număr de peste 240 de angajați în 21 de țări europene, Charterhouse acoperă un spectru larg de servicii specializate, precum cele print management, servicii de producție pentru marketing digital, servicii studio, management de date, producție pentru materiale P.O.S. şi promoţionale.
(Sursă: Konica Minolta Business Solutions România)
Similar Posts:
- Konica Minolta are o suprafață de expunere de 2.400 mp la drupa 2016
- Konica Minolta a lansat AccurioPro Flux 9.
- Caravana Konica Minolta, din nou la drum, în 2016
- Konica Minolta lansează o comunitate independentă pentru tipografii profesioniști
- Open Days Konica Minolta 2015 la sfârșitul lunii octombrie la Cluj-Napoca