Default

Muller Martini Eastern Europe Open House, un concept de succes

• Bookmarks: 12608


150 de invitați au avut ocazia de a vedea cele mai importante noutăți de la cunoscuta companie, inclusiv premiera Granit, o mașină de tăiat cu trei cuțite.

Reprezentanții firmei anunță că evenimentul a fost un mare succes, atrăgând invitați din aproape toată Europa de Est, dar și din Austria. Organizat cu ocazia aniversării cu numărul 40 pentru Muller Martini Austria, open house-ul le-a oferit celor prezenți la Rammersdorf, lângă Viena, ocazia de a vedea, pe lângă demonstrațiile cu Granit, portofoliul de servicii globale MMServices și noul centru de excelență pentru sisteme second-hand.

„Nu-mi puteam dori mai mult ca gazdă a acestui eveniment.” Roland Henn, Managing Director pentru Europa de Est în cadrul Muller Martini, s-a arătat deosebit de mulțumit de felul cum a decurs sărbătorirea celor 40 de ani pentru companie, desfășurat la debutul primăverii, chiar de Ziua Internațională a Fericirii. „Mi-a făcut în mod deosebit plăcere să văd printre cei 150 de invitați mulți clienți și jurnaliști de specialitate din țări precum Rusia, Bulgaria sau România.”

Rudolf Müller, Chairman of the Board la Muller Martini, a fost de asemenea vizibil impresionat. În discursul său din deschidere, acesta a subliniat rolul pe care îl poartă compania la a cărei cârmă este în industria artelor grafice. „A servi industria tiparului nu înseamnă numai a vinde produse de bună calitate ci, de asemenea, de a răspunde nevoilor dumneavoastră în ceea ce privește aplicațiile specifice pentru mașini și pregătirea personalului, de a avea noi înșine personal cu înaltă calificare și care vă cunoaște piața și de a răspunde tuturor întrebărilor dumneavoastră.”

Schimbări în trei minute cu Granit

Pentru a permite clienților să depășească provocări precum tiraje în scădere, micșorarea stocurilor, creșterea importanței tiparului digital sau timpii mai scurți de procesare, toate sistemele Muller Martini au un grad înalt de automatizare, după cum a declarat domnul Müller. „Un exemplu tipic este mașina de tăiat cu trei cuțite Granit care a fost lansată la Viena și care a fost vedeta evenimentului cu sesiunile sale demonstrative”, a continuat vorbitorul. „Tehnologia SmartPress, care s-a distins în cadrul zonei noastre de înaltă performanță, garantează nu doar calitate optimă și continuă, dar permite, de asemenea, planificarea și organizarea producției astfel încât să poată trece de la o lucrare la alta în doar trei minute.”

Domnul Henn a remarcat și feedback-ul pozitiv primit în legătură cu Granit de la invitații la open house. „Mulțumită raportului excelent preț/performanță, această mașină este ideală pentru clienții noștri din Europa de Est. Productivitatea mașinilor de legat mai vechi de la Muller Martini, dar și a liniilor de la alți producători, poate fi mult îmbunătățită, în special pentru tiraje mici, printr-o investiție destul de mică.”

MMServices și Centrul de Excelență pentru Mașini Folosite

Atât sistemul Granit, cât și portofoliul de servicii MMServices s-au bucurat de un mare interes în cadrul evenimentului de lângă Viena. De asemenea, a fost o ocazie pentru invitați să schimbe impresii între ei și cu experții Muller Martini. „Portofoliul nostru de servicii optimizează costurile operaționale și investițiile, asigură productivitate, calitate și valoare adăugată, asigură și protejarea investiției pentru mașinile de producție și profitabilitate crescută pentru mașini”, a explicat Henn. „Specialiștii noștri au prezentat detaliat conceptele noastre de lifecycle management”, a completat acesta.

Nu în ultimul rând, acum, odată cu deschiderea centrului de competență pentru echipamente folosite la cartierul general Muller Martini de la Rannersdorf, vizitatorii de la open house au putut prelua idei pentru propriile utilaje și au putut vedea cum sunt recondiționate în mod profesional de cei de la Muller Martini, de la simple curățări la recondiționări complete, toate acestea însoțite de sfaturi de la experți.

 

Interviu Print Magazin – Rudi Müller & Roland Henn

Cum vă simțiți la 40 de ani?

Rudi Müller: Ultimii dintre acești 40 de ani au fost plini de provocări. Dar este o mare satisfacție să știm că avem un proprietar care ajută industria, care ajută compania și care ne dă nouă, tuturor angajaților, încredere în viitorul Muller Martini. Este important pentru lunga noastră istorie să avem succes și pe viitor. Credem că este foarte important să avem reprezentanții noștri în toate țările importante, să avem oameni acolo. Am început în 1946, în Germania, am ajuns în Statele Unite în 1967, iar în Japonia în 1974. Vom serba și acolo 40 de ani în trei – patru săptămâni. Avem propriii reprezentanți acolo, întru beneficiul clienților noștri. Aceștia au așteptări mult mai mari în ziua de astăzi. Vor service rapid, backup rapid. De aceea noi credem că este important să fim acolo și că putem folosi capitalul de cunștințe dobândite de-a lungul timpului.

Domnule Henn, puteți să ne dați detalii în legătură cu abordarea Muller Martini privind mașinile second-hand?

Roland Henn: Am mai folosit și în trecut echipamente second-hand, dar nu la nivelul profesionist de acum. Folosim câteodată buyback-ul atunci când vindem în loc un echipament nou. Dar acum ne-am pregătit specialiștii din toate țările să se poată concentra și să poată lucra împreună la același proiect ca într-o singură echipă. Mai demult, lucra prea multă lume la o mașină și nu se mai știa cine era responsabil pentru succes sau probleme. Acum este clar cine răspunde, cine a făcut munca, dacă a fost de bună calitate sau nu și dacă s-a conformat așteptărilor noastre și ale clienților.

Este vorba despre un model de afaceri în care aduceți echipament la mâna a doua din Occident spre Est?

RM: Avem astfel de programe în multe locuri. De exemplu, în Statele Unite avem o operațiune destul de importantă cu echipamente second-hand. La fel și în Italia. În toate regiunile unde activăm luăm înapoi mașini vechi (poate Marea Britanie este un pic diferită din acest punct de vedere) și le repunem în funcțiune mai apoi în altă parte.

Ce ne puteți spune despre conceptul IPP?

RH: The Investment Protection Program urmărește să țină mașinile instalate la nivelul cel mai înalt și eficient în producție. Specialiștii noștri în service din țările unde suntem prezenți pot veni, pot face o inspecție a mașinilor, după care apare un raport. În acesta sunt prezente recomandările noastre: ce recomandăm să se repare, ce să se schimbe, dar și ce opțiuni noi ar putea fi instalate, astfel încât mașina noastră high-end să fie cât mai productivă și mai eficientă la sediul clientului pentru cât mai mult timp.

Similar Posts:

12 recommended
comments icon0 comments
0 notes
608 views
bookmark icon

Write a comment...