Default

Un sfat de la experți: fără calitate nu poți avea succes

• Bookmarks: 393


După cum anunțam nu demult, Müller Martini schimbă paradigma și devine o companie cu viteză de răspuns mult mai mare la actualele provocări ale pieței. Procesul este în plină desfășurare și vizează toate palierele pe care lucrează apreciatul furnizor. Nu am putut decât să profităm de o nouă vizită la București a domnului Roland Henn, Managing Director – CEE, pentru a afla ce rezervă viitorul pentru organizația sa.

Müller Martini rămâne cu noi

Fiind unul dintre oamenii aflați în avangarda procesului de reorganizare a companiei din a cărei conducere face parte, am considerat un noroc această întâlnire cu Roland Henn. Ne-a declarat că a venit în țara noastră din mai multe motive – în primul rând, pentru a se întâlni cu prieteni, colegi, clienți și cu echipa locală. În al doilea rând, fără să detalieze prea mult, a fost vorba și de evaluarea unor proiecte locale în domeniul ambalajelor și de luarea unor decizii în privința lor.

Vestea bună pentru noi toți este că, cel puțin în ochii celor de la Müller Martini, România încă arată bine și este interesantă în continuare. „Suntem aici și încercăm să fim pe cât de activi posibil pe această piață, deși cerințele sunt și în cazul ei destul de restrânse, din cauza situației financiare și a crizei”, declară Roland Henn. „Dar chiar și așa, credem cu tărie în piața românească și în industria tiparului de aici. Va exista o creștere ușoară pe segmentele tradiționale, poate niște schimbări în structura portofoliilor de clienți. Dar cea mai mare oportunitate pe care o vedem este cea din piața ambalajelor pentru industria alimentară, dar și alte piețe adiacente, precum farma sau, de exemplu, carton. Acolo vedem ocazii și ne vom concentra pe aceste zone în viitorul apropiat.”

Continuarea în ediția tipărită a revistei Print Magazin nr. 42 august 2013.

Similar Posts:

3 recommended
comments icon0 comments
0 notes
93 views
bookmark icon

Write a comment...