Default

Müller Martini, o organizaţie mai suplă, mai flexibilă şi mai rapidă

• Bookmarks: 46796


Pentru că nu am mai apucat să avem o întâlnire la Labelexpo, am vrut foarte mult să mai aflăm de la ei ce au mai făcut în ultima vreme, mai ales că din piaţă auzeam fel şi fel de păreri despre această cunoscută companie. Am apelat la mai vechiul nostru prieten şi responsabil pentru Müller Martini REE (Rusia Eastern Europe), Roland Henn. Am făcut asta în scris, iată în continuare şi răspunsurile:

Ce s-a mai întâmplat cu Müller Martini de la ultima noastră conversaţie? Am văzut că firma nu a lipsit şi nu lipseşte de la evenimentele de profil din ultima vreme.
Mulţumesc pentru întrebare! Müller Martini face chiar bine, în ciuda volatilităţii pieţei din ultima vreme. Am avut parte de un 2015 foarte bun pe segmentul mailing, mai ales cu soluţiile pentru inserare. De asemenea, divizia de carte legata merge mai bine decât ne-am aşteptat. De altfel, toate celelalte segmente au avut rezultate mai multe decât anul trecut, aşa încât per total vom atinge bugetele. MMEE (Eastern Europe) este într-o situaţie chiar mai bună, aici am depăşit aşteptările semnificativ. Cât priveşte participarea la expoziţii şi activităţile de marketing, într-adevăr, suntem prezenţi şi rămânem prezenţi. Rămânem cu reprezentare locală în marea majoritate a ţărilor, mai ales în cele cu economii emergente precum România. Este cea mai bună investiţie, cea cu rezultate imediate, deoarece clienţii noştri se aşteaptă la servicii de cea mai înaltă calitate, ceea ce înseamnă că au nevoie de partenerii lor locali pentru vânzări şi service.
Mesajul nostru de anul acesta, Müller Martini – Your Strong Partner, va fi completat de JUST GOT STRONGER! Ne mândrim cu 5 puncte europene consolidate de producție pentru piese de schimb și echipamente, două centre de service pentru echipamentele Heidelberg și cele proprii. Müller Martini este cel mai puternic furnizor din zona de post-press comercial cu acționariat 100% privat! De asemenea, am dezvoltat, începând cu drupa 2012, un program de protectie al investitiei – MM Services – pentru a prelungi ciclul de viață al echipamentelor noastre și a proteja investiția inițială.

Am mai văzut, de asemenea, cu exemple, o nouă abordare în care clientul capătă un rol şi mai important încă din faza de dezvoltare a produsului. Vorbiţi-ne despre această abordare şi despre beneficiile ei.
Din cauza crizei, a fost nevoie ca şi noi să rămânem mai puţini.Dar asta nu înseamnă că nu suntem în postura de a veni cu produse noi, chiar într-o viteză mai mare decât până acum. Ceea ce s-a schimbat a fost metodologia de dezvoltare. Cum suntem activi în atâtea segmente ale pieţei, avem deja pregătite multe soluţii, pe care le putem folosi pentru diverse scopuri. Acest lucru ne permite să venim cu soluţii personalizate pentru clienţi. De exemplu, am lansat sistemul Mailliner. Această soluţie a apărut ca urmare a nevoii clienţilor noştri din Germania, apărute după schimbarea dramatică a salariilor. De la 3,50 euro, salariul minim pe oră a ajuns 8,50 euro acolo. Această situaţie a dus la o cerere crescută pentru opţiuni de automatizare în afaceri precum cele din zona de mailing etc.

Un alt lucru care atrage atenţia către Müller Martini recent este flexibilitatea despre care se vorbeşte de fiecare dată când se lansează câte o soluţie nouă. Fie că vorbim despre serii de un exemplar, fie că vorbim despre eficienţă la costuri, de fiecare dată vorbim despre acelaşi lucru. Care-i magia din spatele lui?
Din nou, rămânem fideli industriei poligrafice!Digitală sau convenţională, chiar nu contează. Toate maşinile noastredotate cu sistemul de control al mişcării şi servomotoare sunt capabile de producţii într-un exemplar. Acesta este secretul, dar asta nu înseamnă că am renunţat la echipamentele de productivitate maresau de tiraje industriale.

Ultima întrebare, dar nu cea din urmă, iarăşi sunteţi subiect de rumori pe piaţa noastră. Aduceţi-ne la zi cu planurile Müller Martini pentru ţara noastră.
Cum spuneam, România este o piaţă cheie în viziunea noastră şi o piaţă încă în plină dezvoltare. Nu ştiu de unde şi de ce apar aceste vorbe. Dacă e vorba despre o plecare, nu avem nici motive şi nici planuri în acest sens. Dacă lumea vorbeşte despre o mutare dinspre România spre Europa Centrală, asta pot să explic. Noi ne aflăm în plin proces de reorganizare a modului de administrare, în sensul că vom întări echipele locale scăpându-le de sarcini administrative şi făcându-le mai eficiente, puternice, dar şi flexibile. Astfel, avem acum o echipă mică, dar eficientă în România şi o dedicare puternică, deplină pentru piaţa românească şi clienţii noştri. Totul având la bază o administrare centrală pentru vânzări, service şi piese de schimb, ca şi consumabile pentru echipa noastră şi clienţii noştri.
La nivel de România, am avut un an plin! Ne putem lăuda cu 9 instalări și o creștere semnificativă a vânzărilor de piese de schimb șiconsumabile. Aşa că vă rog să ne ajutaţi să scăpăm de zvonuri şi campanii negative în piaţă fără cunoaştere sau respect pentru adevăr. Mulţumesc că mi-aţi permis să-mi exprim părerea. Cu ocazia acestui comunicat, dați-mi voie să urez tuturor partenerilor noștri un 2016 sănătos și plin de realizări atât în plan personal, cât și în cel profesional!
Roland Henn

Similar Posts:

46 recommended
comments icon0 comments
0 notes
796 views
bookmark icon

Write a comment...