Compania producătoare de echipamente de finisare tipografică Müller Martini a anunţat două lansări noi la expoziţia IFRA din Viena de luna aceasta.
Producătorul elveţian s-a asociat cu compania de administrare de baze de date Direct Mail Informatik pentru a intra pe piaţa de direct mailing. Informatik expediază săptămânal aproximativ 1,8 milioane de mailinguri direcţionate, finisate cu o linie specializată produsă de Müller Martini. Produsul finit este o broşură de patru pagini, care poate conţine diverse alte leaflet-uri personalizate.
Andreas Schillinger de la Müller Martini a declarat: “Aceasta este o idee complet nouă şi suntem doar la începuturile dezvoltării ei. Este ceva care poate fi folosit de oricare expert în domeniul marketingului direct iar noi ne propunem să intrăm în contact cu lidedrii din domeniu. Sunt mulţi oameni care pun efectiv note pe uşă că “nu vor să primească reclame”. Lupta se dă pentru a-i determina să renunţe la aceasta.”
În plus firma elveţiană şi partenerul său Sitech au lansat linia de lipit carduri ValueLiner, care permite editurilor să prindă carduri promoţionale pe prima pagină a ziarelor.