2009 a fost un an greu pentru firmele de producție publicitară, dar a fost și un an al adaptărilor rapide. Semnele anului 2009 au fost mai puțin spectaculoase, companiile fiind nevoite să propună soluții ieftine pentru clienți fideli, întrucât, în condiții vitrege, miza cea mai mare devine păstrarea clienților tradiționali.
La momentul actual nu se mai urmăreşte vizibilitatea, ci mai degrabă menţinerea pe piaţă. Competiţia devine tot mai acerbă, frica de dispariţie din ce în ce mai mare, dar nimeni nu renunţă fără luptă. Adaptarea la noile condiţii de pe piaţă este esenţială pentru supravieţuire. Numărul 33 al revistei Universign, ce va apărea la începutul lunii martie, urmăreşte evoluţia producţiei publicitare după un an de criză şi propune alternative care să permită firmelor să privească spre viitor, să anticipeze. De la mijloace noi de comunicare pentru promovarea serviciilor oferite, până la materiale şi strategii noi, firmele de producţie publicitară de pe piaţa românească au la dispoziţie o serie de alternative care să le ajute să se menţină şi să evolueze, pentru a ieşi din recesiune.
1 comment
Print
0 thoughts on “Ne adaptăm?”