Analiza

În vreme de criză, companiile vor primi ajutoare de 500.000 de euro

• Bookmarks: 270


Anul 2009 a fost unul dificil, deoarece recesiunea a afectat întreaga industrie de producție publicitară. Totuși, Uniunea Europeană acordă ajutoare în valoare de până la 500.000 euro pentru fiecare companie care solicită fondurile europene.

După cum scriam în articolele precedente, unele domenii ale industriei publicitare au fost grav afectate de criza economică în 2009. De exemplu, pe piața articolelor promoționale, s-au înregistrat scăderi cu până la 40% față de anul trecut.
Din sondajul realizat de Universign reiese că în anul care tocmai s-a încheiat, cele mai grave probleme pentru firmele de producție publicitară au fost lipsa lichidităților, diminuarea vânzărilor și înăsprirea condițiilor de creditare.
Companiile din industria de producție publicitară care au nevoie de ajutor în 2010 pentru a traversa această perioadă de recesiune, ar putea găsi o soluție prin accesarea unor fonduri europene. Comisia Europeană a autorizat un program propus de România ce are ca scop sprijinirea firmelor cu dificultăți financiare ca urmare a înăspririi condițiilor de creditare din cauza crizei economice.

Prin intermediul acestui program, valabil până la 31 decembrie 2010, o companie poate primi un ajutor de maximum 500.000 de euro.

Ajutorul de stat poate fi acordat sub formă de sume nerambursabile, împrumuturi în condiții preferențiale, subvenții de dobândă, garanții sau eșalonarea creanțelor deținute de stat fără perceperea de dobânzi.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
70 views
bookmark icon

Write a comment...