Analiza

Optimism la sfârşit de an?

• Bookmarks: 2106


Numărul 32 al revistei Universign realizează bilanţul unui an greu încercat de eşecuri economice şi politice, aducând în prim plan obstacolele cu care producţia publicitară încă se mai confruntă, fără să aibă garanţia unui 2010 milos. Măcinate de lipsa lichidităţilor şi înăsprirea condiţiilor de creditare, companiile de producţie publicitară se luptă cu datoriile la stat şi la bănci, cu restanţele la plata sau chiar insolvenţa, dar nu cedează în faţa acestor greutăţi aparent insurmontabile. Aşa se explică faptul că există prea puţine exemple de afaceri care să se fi scufundat definitiv sau care să se fi confruntat cu situaţii atât de dramatice încât să pară fără ieşire. Cu toate acestea, companiile de producţie publicitară de pe piaţa românească nu au reuşit să colaboreze pentru a evita declinul economic, un exemplu în acest sens fiind reprezentat de campania electorala recent încheiată care a reuşit să bage aproximativ 1 milion de euro în buzunarul firmelor străine, care au exerciţiul cooperării chiar cu proprii concurenţi. În note mai optimiste, cititorii acestui număr vor avea ocazia să cunoască doi oameni care au obţinut notorietate în domeniu: Joseph Faybish, Manager Competence Center la HP Belgia, un inginer cu veleităţi de poet care a a evoluat odată cu echipamentele de imprimare şi Alin Zegreanu, manager VOPO, reprezentant al segmentului volumetriei din polistiren, care a reuşit să evite criza îndreptându-şi atenţia către un domeniu alternativ cu aplicaţii în construcţii.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon0 comments
0 notes
106 views
bookmark icon

Write a comment...