Producătorul britanic de software destinat realizării de albume foto Taopix a prezentat noua sa platformă Taopix Portofolio, o suită de trei soluţii care îşi propune să crească volumele fotografiilor reproduse atât prin intermediul tiparului digital cât și prin procedee clasice.
Portofoliu Taopix este disponibil în trei variante de afaceri: „Solo”, „Professional” şi Enterprise, aceste soluţii adresându-se unor diverse tipuri de afaceri, bugete şi aplicaţii. Rod al unei munci de peste 2 ani de cercetare – dezvoltare, mai mult de jumătate din funcţiile şi caracteristicile acestor aplicaţii sunt noutăţi. Utilizatorii aplicaţiei pot accesa fotografii de pe platformele Facebook şi Flickr, precum şi din baze comerciale de fotografii, are opţiuni de comenzi offline pentru atunci când nu conexiunea la Internet nu este disponibilă, de transmitere de mesaje prin care utilizatorii să-şi încurajeze prietenii şi familia să comande la rândul lor albumele, şi multe altele.
James Gray, CEO al Taopix declara că „este un moment foarte interesant pentru Taopix şi clienţii noştri. Am discutat în amănunt cu clienţii noştrii şi clienţii acestora, multe din îmbunătăţirile şi facilităţile cerute de ei fiind incluse în acest nou produs.”
„Scopul nostru principal a fost de a ne concentra asupra a trei zone de interes: cum putem uşura alcătuirea şi comandarea unui album, cum putem mări volumul comenzilor şi cum putem să aduce un profit mai mare pentru fiecare lucrare în parte. Aceste întrebări ne-au motivat pentru a crea o gamă impresionantă de module specifice familiei Taopix Portfolio,” a mai adăugat managerul executiv de la Taopix.
(Sursă: Taopix Limited)