Printul în relief, sau elevated print, aşa cum îi spun cei de la Canon, devine din ce în ce mai căutat. Pentru a satisface (şi) această cerere, compania a venit şi a lansat soluţia Touchstone. Aceasta are aplicaţii mai ales în ceea ce priveşte tiparul în format mare, elementele de amenajări interioare, dar şi packagingul. Această soluţie le permite furnizorilor de grafică, în special celor de semnalistică, precum şi celor de ambalaje, aşa cum spuneam mai sus, să folosească o maşină Arizona pentru a tipări în straturi multiple, care produc efecte ce mimează elemente în relief, emboss, metalizate şi nu numai. Soluţia constă în patru elemente: un plug-in pentru Adobe Photoshop, o soluţie de control al fluxului de lucru ONYX Thrive, tehnologia Touchstone bazată pe ALPS (Advanced Layer Printing System) şi o maşină Colorado 1200 sau 2200. Ce şi-a propus producătorul pentru acest model? Să ofere în primul rând valoare adăugată mare în ceea ce priveşte aplicaţiile, dar şi să facă efectele speciale cât mai accesibile, iar operaţiunile menite să le producă să fie cât mai simple. Reprezentanţii companiei spun că studiile de piaţă au arătat că 89 procente dintre clienţii finali şi 43 procente dintre tipografi se aşteaptă ca aceste noi aplicaţii de print în relief să fie considerate unele premium şi să fie poziţionate ca atare din punctul de vedere al preţului.
Similar Posts:
- Scodix E106 a intrat în testele beta
- True Colors Day: tiparul digital în acțiune
- EFI și-a extins capacitățile și oferta ERP în Europa
- E important ca producătorul de echipamente, furnizorul de servicii de imprimare și utilizatorul final să vorbească aceeași limbă
- Un eveniment cu buget de 2 milioane de euro și unul cu 20.000 de vizitatori