Stiri

Printman pariază pe piaţa aplicaţiilor foto tipărite

• Bookmarks: 16463


Furnizorul de soluţii grafice Printman a organizat pe 7 noiembrie 2011 la Hotelul Howard Johnson din Bucureşti seminarul „Cum să-ţi creşti afacerea cu aplicațiile foto”. Alături de top manageri ai bine-cunoscutului distribuitor în România pentru sistemele de tipar digital HP Indigo s-au aflat reprezentanţi străini de la HP, Taopix, Duplo şi alţi invitaţi speciali. Totodată, evenimentul s-a bucurat de prezenţa a peste 30 de persoane cu putere de decizie din domeniul fotografic şi tipografic, vădit interesate de soluţiile pentru aplicaţii foto tipărite – domeniul fiind unul dintre segmentele imprimării digitale cu cea mai bună rată de creştere la nivel mondial.

Fără să abunde în prezentări tehnice obositoare – chiar dacă aspectele tehnologice n-au lipsit din program, seminarul a reuşit să pună în evidenţă uriaşele oportunităţi de business pe care acest segment al imprimării digitale le oferă. În acelaşi timp, prezentările vorbitorilor străini invitaţi de Printman au captivat atenţia auditoriului prin accentul pus pe creativitate în dezvoltarea diverselor modele de afaceri cu aplicaţii foto tipărite digital – de la cele desfăşurate offline la cele online, incluzând segmentele B2B, B2B2C şi B2C.

Paul Zamfir, acționar și manager la Printman

Prezent la eveniment ca gazdă, domnul Paul Zamfir, acţionar şi manager Printman, ne-a declarat despre obiectivele acestei întâlniri: „Scopul seminarului urmărește popularizarea aplicațiilor foto în tiparul digital și se adresează clienților existenți și potențiali ai utilajelor de tipărit HP Indigo. Aplicația foto este un mijloc foarte interesant – foarte popular în țările din Vest – de a-ți profitabiliza afacerea cu o aplicație extrem de modernă și interesantă pentru utilizatorii persoane fizice”.

Participanții la seminarul Printman au stat ochi și urechi la prezentări

În afara soluţiilor integrate de tipar, software şi finisare pentru acest tip de aplicaţii grafice expuse participanţilor, seminarul a inclus şi prezentarea unui studiu de caz despre cel mai bun furnizor de aplicaţii foto tipărite digital din Europa, compania elveţiană Buchbinderei Burkhardt AG – „Bubu”, aşa cum este cunoscută pe piaţă. Într-o atmosferă degajată, completată de un foarte gustos prânz oferit de gazdele de la Printman după prima parte a seminarului, participanţii români au avut ocazia să interacţioneze cu specialiştii, să pună întrebări şi să afle mai multe detalii despre acest domeniu aflat în vogă la nivel mondial.

Duplex Bucureşti – Cluj-Napoca

În acelaşi timp cu seminarul organizat la Bucureşti, echipa Printman a organizat un seminar similar în Cluj-Napoca, evenimentul concentrându-se pe popularizarea aplicaţiilor comerciale ale tiparului digital bazat pe tehnologia HP Indigo. Invitat special al sesiunii de prezentări din Ardeal a fost Rafi Albo, fondatorul companiei Segmarketing – lider de piaţă în Israel pe segmentul consultanţei CRM, unul dintre cei mai buni experţi internaţionali pe domeniul loyalty marketing. Concentrată pe accentuarea rolului creativităţii şi cu exemple concrete de campanii de marketing direct de mare succes realizate prin intermediul tiparului digital, prezentarea originală a specialistului evreu a reuşit să convingă participanţii de faptul că vehiculele tipărite de promovare pot avea un impact mult mai mare chiar decât Internetul.

La Cluj Napoca, expertul israelian Rafi Albo (în fundal, cu fața spre cameră) a făcut o prezentare de zile mari

Conform declaraţiilor făcute după încheierea seminarului organizat la Cluj-Napoca de către domnul Mihai Cobianu, director general Printman, evenimentul s-a bucurat de un real succes.

Mai multe detalii despre cele două seminarii organizate de Printman puteţi afla în numărul viitor al ediţiei tipărite „Print Magazin”.

 

Similar Posts:

16 recommended
comments icon0 comments
0 notes
463 views
bookmark icon

Write a comment...