Ediţia din acest an a târgului Print&Sign s-a încheiat, iar organizatorii şi companiile expozante, firme din ţară şi de peste hotare, se declară încântaţi de cei peste 4500 de vizitatori care au trecut pragul complexului Romaero Băneasa în perioada 21-24 septembrie.
Producătorii publicitari, directorii de marketing, reprezentanţii agenţiilor de publicitate au avut ocazia, timp de patru zile, să descopere ce noutăţi au expus cele peste 100 de companii prezente la Print&Sign.
Pe o suprafaţă de 6.000 metri pătraţi, în pavilionul H7 Romaero Băneasa, au fost expuse echipamente, accesorii şi consumabile de ultimă generaţie, puse în funcţiune încă din prima zi a evenimentului.
Vizitatorii au putut astfel să asiste la demonstraţii live şi să observe eficienţa, viteza şi calitatea tiparului oferit.
La Print&Sign, vizitatorii au putut participa la conferinţe, seminarii şi mese rotunde, desfăşurate zilnic la Conference Area. ASRO, ATT, Asociaţia Română de Indoor Advertising, AdPlayers, Colegiul Tehnic Media, Antalis, Konica Minolta şi Liftcon Graphics au organizat propriile evenimente, în toate cele patru zile ale târgului.
Prima zi de eveniment s-a încheiat la Crowne Plaza, cu o decernare de premii speciale, Euroexpo celebrând astfel cei 10 ani de organizare a târgului de tipar şi producţie publicitară. În cadrul unei gale prezentate de Daniel Buzdugan, cunoscutul prezentator de la Radio ZU, au fost desemnate douăzeci de vedete „ieşite din tipar”.
La finalul târgului, reprezentanţii marilor companii expozante s-au declarat mulțumiţi de ediţia Print&Sign 2011, două dintre atuurile cele mai importante fiind organizarea şi promovarea. În opinia lor, aceştia au fost factorii determinanţi care au generat un flux de vizitatori targetaţi şi chiar vânzări excelente.
Ionuţ Sisu, director general Ad Line Solutions, afirmă: „Pentru noi, Print&Sign a fost un mare succes. Am primit multe aprecieri din partea clienţilor noştri. Am vândut 30 de echipamente de print în valoare de peste 400.000 de euro”.
Pavel Cosmin (General Manager Agressione): „Ediţia din acest an a Print&Sign a fost mult mai intensă, mult mai veselă şi mai grea decât cea de acum doi ani. Asta, pentru că exigenţele noastre au crescut, iar imaginea pe care o aveam în piaţă trebuia să fie susţinută de un stand care să ne caracterizeze. Ne-am întâlnit cu mulţi parteneri în aceste zile. Locaţia a fost bună, la fel şi promovarea evenimentului.
Vera Mocanu (Marketing Manager Konica Minolta): „A fost o ediţie reuşită, cu destul de mulţi vizitatori. Ne-a bucurat că am avut participare masivă la seminariile noastre. Am observat un mare interes pentru business-urile propuse de noi anul acesta”.
Petronius Secăreanu (General Manager Canon România): „Am avut discuţii constructive, la obiect cu clienţii noştri. Suntem multumiţi de serviciile organizatorilor. Ca vizitatori, au fost cei care au contat. Am avut toate zilele pline”.
Print&Sign a fost organizat de Euroexpo Trade Fairs la Romaero Băneasa, pe o suprafaţă de 6.000 metri pătraţi. Printre cele peste 100 de companii expozante s-au numărat şi firme din Italia, Germania, Polonia, Turcia şi Ungaria.
Simultan cu Print&Sign, la Romaero Băneasa s-au organizat şi Gifts Show, târgul de obiecte promoţionale, şi Expo Plast, expoziţia dedicată industriei de mase plastice.
Noutăţi expuse la Print&Sign
Companiile prezente la Print&Sign au atras vizitatorii cu o gamă nouă de echipamente de tipar. Este de ajuns doar să amintim oferta următoarelor firme de top: Canon România, prezent pentru prima oară la Print&Sign, a impresionat publicul cu noul echipament Image Press 6010.
Dacora Print a adus Aster Jet Neol Printer UV, lăţime 1650. La standul Primatehnic au fost expuse maşina de aplicat holograme NewMec, maşina automată de producţie role fax, maşina de implicuit cu inserter de la Muller şi noua platformă Kodak Nexpress SX.
Grup Transilvae s-a prezentat la Print&Sign cu HP DesignJet LX850 cu cerneluri pe baza de latex şi apă, lăţime 3,2 metri, pentru indoor şi outdoor, precum şi cu MGI Jet Varnish, prima maşină de lăcuire UV selectivă.
Xerox Romania a adus echipamente digitale de producţie Xerox 800/1000 cu cerneală uscată translucidă, cu efect de lăcuire parţială, şi Xerox 560, care impune un nou standard în materie de calitate a imaginilor, de viteză şi de productivitate. Acesta dispune de o rezoluție de imprimare neegalată în industrie, de 2400 x 2400 dpi, şi folosește tonerul Emulsion Aggregation (EA) Low Melt.
Adline Solutions s-a prezentat la Print&Sign cu imprimanta outdoor Flora Jet, cu o viteză de până la 110 mp/h, capete Spectra, rezoluţie 1200 dpi, şi imprimanta Ecosolvent, care imprimă pe plăci rigide sau din rolă, rezoluţie 1440 dpi.
Ink Shop a expus la Print&Sign gama de cerneluri Nazdar Lyson. Konica Minolta a adus la Print&Sign Photobook-ul, soluţie de business la cheie.
Mozaik Consulting a prezentat noi echipamente Roland DG: printerul UV pentru materiale promoţionale LEF-12, desktop printerul cu cerneala metalică BN-20 şi primul echipament-hibrid UV-LED roll-to-roll şi flatbed, LEJ-640.
La standul Augusta Papier, vizitatorii au putut găsi hârtie şi cartoane speciale, cerneală neutralizantă, adezivi autoseparatori şi hârtie eco.
Nu în ultimul rând, pe lângă produsele din portofoliul companiei, Agressione a surprins din nou publicul, amenajând din nou un stand nonconformist. În dorinţa de a exprima bucuria ieşirii din criză şi a revigorării industriei de tipar, reprezentanţii companiei au organizat o nuntă cu specific maramureşean.
Vizitatorii standului Agressione au putut asista la un ospăţ ca în poveşti, la care au luat parte mirii, alături de mulți invitaţi, îmbrăcaţi în costume tradiţionale.
One thought on “Print&Sign 2011: 4500 de vizitatori şi vânzări de milioane de euro”