Puncte de vedere

Print&Sign 2014, un nou început?

• Bookmarks: 2 • Comments: 539


4.500 de vizitatori au trecut pragul Print & Sign in cele 4 zile de targ, vizitatori specialisti din industria tiparului, dar si vizitatori nou targetati anul acesta, cum ar fi advertiserii, directorii de marketing din toate industriile, arhitectii, fashion designerii sau designerii si producatorii de ambalaje si etichete.

Este singura cifră oficială furnizată de Euroexpo, organizatorul Print&Sign 2014. Alături de mai multe testimoniale ale unor personalități ale industriei, aceasta ar trebui să transmită mesajul că ediția de anul acesta a fost cea mai reușită din ultimii cinci ani. Declarațiile subliniate de organizator, care pot fi găsite pe site-ul expoziției, conțin, fără îndoială, un binemeritat ton de apreciere față de efortul organizatorilor și de felul în care s-au prezentat cele 4 zile ale expoziției.

Revista USIGN a fost partener media al manifestărilor organizate de Euroexpo încă de la debutul acestora și putem afirma că ediția de anul acesta a beneficiat de cel mai intens efort de promovare și organizare pe care echipa Euroexpo l-a alocat vreodată acestui eveniment, indiferent că s-a numit Advertising Show, Print&Sign sau Digital Print&Sign, așa că acesta merită apreciat și scos în evidență. Din păcate, umbrele care se aștern peste realizările acestei ediții sunt provocate tot de Euroexpo. Atitudinea autistă din anii trecuți în care anunțau performanțe care nu aveau acoperire integrală în realitate sau lipsa oricărori informații actuale despre edițiile precedente pun la zid efortul onest din acest an.

Este, poate, singurul eveniment de profil din Europa care nu publică pe site-ul oficial o arhivă cu statistici și imagini a edițiilor precedente. Comparația este, în aceste condiții, greu de făcut și va sta sub impresia momentului. O cifră extrasă dintr-un comunicat publicat după ediția din 2011 vorbește despre 4500 de vizitatori. Cum arată numărul de azi în comparație cu cel din 2011? Vine după o scădere drastică care a avut loc în 2012, moment care a prilejuit și amânarea ediției din 2013 sau este vorba de o stagnare a numărului de vizitatori pe parcusul ultimelor trei ediții? Greu de răspuns. Expozanții sunt și ei prinși între impredictibilitatea pe care o impune un ecart de doi ani între cele ultmele ediții și aprecierea onestă a eforturilor depuse în comunicarea, promovarea și organizarea ediției de anul acesta.

Ecourile evenimentului încheiat săptămâna trecută nu s-au stins. Vor urma, probabil, mai multe statistici, planuri pentru viitor și, de ce nu? o reconfigurare majoră. Acum, evenimentul fanion al industriei pare prins în capcana unui etern început.

Similar Posts:

2 recommended
comments icon5 comments
5 notes
39 views
bookmark icon

5 thoughts on “Print&Sign 2014, un nou început?

    Write a comment...

    Oldest
    Newest
    Most Upvoted