Compania timișoreană Ornella Studio Design și-a inaugurat, în data de 29 martie, hala de producție și cele două echipamente HP proaspăt achiziționate (Scitex FB500 și LX600). Întâlnirea a avut loc la sediul firmei și a adunat aproximativ 40 de invitați, printre care reprezentanți ai agențiilor de publicitate și ai HP România.
Ornella Studio Design a finalizat de curând implementarea unui proiect de creștere a performanțelor prin achiziționarea de noi tehnologii. Proiectul este co-finanțat de Uniunea Europeană, a fost demarat în 2008 și aprobat abia în 2010. Echipamentele achiziționate au fost furnizate de Grup Transilvae, partener HP.
„A fost un proces îndelungat, cu foarte multe discuții, dar cei de la Ornella au înțeles cât de importantă este o achiziție de genul și o reinventare prin schimbarea tehnologiilor”, a declarat Corina Trascău, director executiv Grup Transilvae.
Codrin Andreescu, directorul companiei, declară că întâlnirea de săptămâna trecută este numai una dintre cele pe care le are în plan. Pentru prezentarea aplicațiilor și serviciilor pe care le oferă, Andreescu și-a propus să invite la noul sediu atât clienți, cât și arhitecți sau designeri de interior. „Vom chema, pe rând, oameni strict dintr-un domeniu, pentru a le prezenta aplicații care îi interesează. Vreau să chemăm cât mai multe persoane și să ne extindem la nivelul județului Timiș”, a declarat Codrin Andreescu, directorul Ornella.
„Pentru a menține activ interesul clienților, aplicațiile trebuie schimbate cât mai des.” – Simon Goldsack
Printre invitații speciali la întâlnirea din 29 martie s-a numărat Simon Goldsack, sales manager CEE la HP, a cărui părere este că achiziția de noi tehnologii este ceea ce păstrează o afacere în top. „Versatilitatea este o caracteristică foarte importantă în domeniu, pentru că un client va căuta în permanență ceva nou”, a declarat Goldsack.
Codrin Andreescu a mai spus că și-ar dori ca Ornella să-și extindă business-ul în zona de vest a României, vizând chiar și alte țări, precum Ungaria și Serbia.
„Nu vreau ca Ornella Design să-și deschidă sedii în străinătate, ci doar să oferim câteva servicii prin intermediul agențiilor de publicitate”, a spus acesta. În ceea ce privește amortizarea costului celor două echipamente achiziționate, directorul companiei și-a propus ca aceasta să aibă loc în maxim 3 ani.
Similar Posts:
- Creşterea performanţei şi intrarea pe piață cu produse noi te diferențiază de concurență
- Expoziția Tiparul Altfel
- Heidelberg cumpără CERM şi stabileşte Drupa ca termen pentru lansarea propriului MIS
- Joint venture-ul Fujifilm și Konica Minolta este oficial.
- Smurfit Kappa a finalizat achiziția Cartonbox, o companie de carton situată în nord-estul Mexicului.